Таргетована реклама в соцмережах: переваги та недоліки

442
Таргетована реклама в соцмережах

Таргетинг – потужний інструмент просування і розвитку бізнесу в інтернеті. У цій статті ми детально поговоримо про таргетовану рекламу, її переваги та недоліки.

Про таргетинг

Таргетована реклама персоніфікує оголошення за допомогою показу тільки певній аудиторії за заданими характеристиками: статтю, віком, доходами, інтересами та іншими параметрами. За допомогою таргетингу ви можете нагадати відвідувачам вашого сайту про забутий у кошику товар або залучати тільки релевантну аудиторію.

Як працює

Система самостійно збирає інформацію про користувачів з відкритих джерел: анкети в соціальних мережах, підписки, геолокація, історія переглядів і відвідувань інших сайтів. Коли користувач створює акаунт, проявляє будь-яку зацікавленість – це стає відомим системі, яка підбирає групу вже згідно з вашими параметрами.

На відміну від контекстної реклами таргетинг збирає не тільки вже зацікавлених користувачів, а й тих, хто може зацікавитися вашою пропозицією, формуючи попит.

Види

Налаштування таргетованої реклами відбувається за кількома параметрами:

  • Демографічні показники. Це дві найбільш відомі системі метрики – стать і вік. Це перше, на що звертають увагу під час відсіву аудиторії.
  • Геотаргетинг. Визначає, де користувач нещодавно був, його місце розташування зараз. Особливо необхідно, якщо у вас фізичні продажі в конкретному місті або регіоні, обмежена доставка.
  • Поведінкові характеристики. Враховує дію клієнта і соціальний фактор: освіта, зарплата, сімейний стан тощо.
  • Інтереси аудиторії. Сервіси збирають цю інформацію на основі дії користувачів: підписки, перегляди.
  • Контекст. Як і контекстна реклама, основа в пошукових запитах. Якщо користувач шукав собі новий смартфон, він може побачити вашу рекламу.
  • Зовнішня сегментація. Використовує дані DMP-майданчиків, підвищує охоплення, виявляє важкодоступну аудиторію.
  • Ретаргетинг. Рекламу видно тій частині аудиторії, яка вже цікавилася вашою компанією: відвідування сайту, підписка на розсилку, покупки. Стимулює продажі за допомогою фіда, де користувач бачить товари, які він уже дивився.
Читайте також:  SEO та SEM: у чому різниця?

Для поліпшення результату оголошення фільтрують відразу за кількома видами.

Переваги таргету

Оголошення видно тільки цільовій аудиторії

Завдяки гнучким налаштуванням рекламодавці можуть скласти точний портрет споживача і налаштувати показ реклами тільки релевантним і зацікавленим у покупці клієнтам.

Наприклад, якщо ви продаєте собачий корм, таргетинг допоможе відсіяти вам клієнтів без тварин або з іншого регіону.

Персоніфікована реклама

За допомогою сегментації аудиторії ви можете налаштувати зображення або заголовок під кожну групу користувачів, немов звертаєтеся прямо до них. Така реклама завжди виділяється на тлі інших.

Швидка перевірка та оптимізація

Будь-яка соціальна мережа дає можливість проаналізувати ефективність кампанії, активність аудиторії. Завдяки оперативній перевірці ви можете швидко внести зміни в рекламу, оптимізувати її в будь-який момент.

Велике охоплення аудиторії

Просування в Інстаграм, Facebook, інших соціальних мережах охоплює тисячі підписників, які регулярно передають системам дані про себе, захоплення, інтереси. Це перетворює таргетинг на спосіб ефективно розкручувати бізнес, продавати товари..

Багато хто помилково думає, що соцмережі використовує тільки молодіжна аудиторія, проте це не так. Понад 90% користувачів віком від 20 до 45 років заходять у соцмережі принаймні раз на день.

Дешевше за інші види реклами

Як і будь-яка реклама, таргетинг не безкоштовний, але набагато дешевший за традиційні види: білборди, ЗМІ. Для порівняння рекламний банер на вулицях міста охоплює близько 60-70 тис. осіб на місяць при витратах до 500$. Тоді як таргетинг збирає від 100 тис. користувачів за вартості до 100$.

Конкуренція

Сервіс дає змогу налаштувати рекламу так, що вона відображатиметься на сторінках конкурентів.

Просування бренду без витрат на сайт

Замість сайту ви можете створити офіційну сторінку в соцмережах і так само ефективно просувати бізнес.

Читайте також:  Netflix запропонував дешеву версію передплати з рекламою

Недоліки таргета

  • необхідно відповідати правилам модерації соцмережі, постійно перевіряти на відповідність політиці компанії та вимогам платформи;
  • користувачі на майданчиках не нескінченні, через що відбувається вигоряння аудиторії, коли рекламу вже нікому показувати. Підняти показники можна за допомогою креативу, оновлення або зміною аудиторії;
  • необхідно налаштовувати оголошення під кожен майданчик і окремий сегмент аудиторії;
  • користувачі приходять у соцмережі за розвагами, а не покупками, через що реклама орієнтована на холодних клієнтів і компанії не завжди вдається спонукати їх до покупки.

Підсумки

Для просування бізнесу в соціальних мережах вам не потрібна інструкція, великий бюджет або навіть сторінка. Досить точно знати свою цільову аудиторію і використовувати креативний дизайн рекламних оголошень.

Наостанок хочемо дати кілька порад для підвищення ефективності таргетованої реклами в соціальних мережах:

  1. Створюйте більше відеоконтенту, він приваблює аудиторію.
  2. Адаптуйте оголошення і сайт під мобільну версію.
  3. Створюйте більше креативу для Stories в Instagram.
  4. Всупереч загальній думці популярна соцмережа TikTok охоплює не тільки молодіжну аудиторію. Більшість користувачів там віком від 20 років.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я