Не секрет, що контекстна реклама є одним із найпопулярніших способів просування свого бізнесу. У зв’язку з цим поширена проблема вибору підрядника з налаштування рекламної кампанії.
Формулювання проблеми у всіх практично однакове: гроші взяли, а свою роботу на совість не зробили.
Як правильно вибрати агентство контекстної реклами?
Якщо Ви вирішили замовити рекламу Гугл, дуже важливо попередньо поспілкуватись з майбутнім підрядником, провести невелике інтерв’ю, щоб зрозуміти, чи влаштовує він Вас. Зверніть увагу на моменти, зазначені нижче.
Подивіться на сертифікати
Надійна і велика компанія завжди буде сертифікована сама, а також працювати в ній будуть сертифіковані співробітники. Сертифікати можна перевірити у вільному доступі на сайті компанії, або попросити надати сертифікати співробітників особисто.
Щоб упевнитися в достовірності сертифікатів, можна звернутися до списку всіх сертифікованих агентств у будь-якому регіоні, що цікавить.
Портфоліо та відгуки
Класичний спосіб перевірки агентства на якість – вивчення відгуків про нього. Бажано переглянути кілька ресурсів-відгуків для ознайомлення з відгуками, написаними реальними людьми.
Наявність хорошого портфоліо у сфері контекстної реклами – великий плюс як для компанії, так і для клієнтів. Як правило, воно розміщується на сайті компанії, або надається менеджером за спеціальним запитом. Так, наприклад, великий список кейсів по контекстній рекламі від реальних клієнтів є на сайті https://adwservice.com.ua.
Спілкування з фахівцем
Потрібно уточнювати, чи буде постійний зв’язок із фахівцями, які займаються питаннями контекстної реклами. Спілкуватися можна як телефоном або відеозв’язком, так і під час особистої зустрічі.
Обов’язково варто уточнити можливість останнього варіанту. Це допоможе зрозуміти, чи зацікавлена компанія в допомозі та якісній роботі зі своїми клієнтами, адже часто особиста зустріч дає змогу розв’язувати проблему набагато швидше.
Отримання доступу до рекламної кампанії
Високопрофесійні підрядники без проблем надають клієнту доступ до панелі рекламної кампанії в режимі читання. Якщо агентство відмовляється від такої послуги, то варто серйозно задуматися, чи потрібно звертатися до них. Доступ до рекламних кампаній дає змогу переконатися в тому, що гроші клієнта використовуються за призначенням.
Це стосується і запиту плану дій підрядника. Якщо компанія не надасть список того, що робитимуть працівники, то, найімовірніше, у них немає чіткого плану дій. Робота такого агентства не буде чіткою і злагодженою, більше буде схожа на “відписку”.
Терміни робіт
Жодна якісна рекламна кампанія не буде вибудувана за добу чи дві. Реальний термін проведення успішної реклами становитиме від 5 до 20 робочих днів. Хоч це і довго, але результат буде очевидним.
Компанія, що надає послуги проведення контекстної реклами за 24 години, не принесе хорошого результату у вигляді продажів та інших KPI.
Усі вищеописані пункти можна назвати базовими для відбору якісних підрядників з контекстної реклами. Навіть за наявністю сертифікатів буде відсіюватися велика частина агентств. Але потрібно пам’ятати, що успіх маркетингової активності залежить як від підрядника, так і від клієнта.