Де замовити контекстну рекламу: обираємо підрядника

13
Agency

Не секрет, що контекстна реклама є одним із найпопулярніших способів просування свого бізнесу. У зв’язку з цим поширена проблема вибору підрядника з налаштування рекламної кампанії.

Формулювання проблеми у всіх практично однакове: гроші взяли, а свою роботу на совість не зробили.

Як правильно вибрати агентство контекстної реклами?

Якщо Ви вирішили замовити рекламу Гугл, дуже важливо попередньо поспілкуватись з майбутнім підрядником, провести невелике інтерв’ю, щоб зрозуміти, чи влаштовує він Вас. Зверніть увагу на моменти, зазначені нижче.

Подивіться на сертифікати

Надійна і велика компанія завжди буде сертифікована сама, а також працювати в ній будуть сертифіковані співробітники. Сертифікати можна перевірити у вільному доступі на сайті компанії, або попросити надати сертифікати співробітників особисто.

Щоб упевнитися в достовірності сертифікатів, можна звернутися до списку всіх сертифікованих агентств у будь-якому регіоні, що цікавить.

Портфоліо та відгуки

Класичний спосіб перевірки агентства на якість – вивчення відгуків про нього. Бажано переглянути кілька ресурсів-відгуків для ознайомлення з відгуками, написаними реальними людьми.

Наявність хорошого портфоліо у сфері контекстної реклами – великий плюс як для компанії, так і для клієнтів. Як правило, воно розміщується на сайті компанії, або надається менеджером за спеціальним запитом. Так, наприклад, великий список кейсів по контекстній рекламі від реальних клієнтів є на сайті https://adwservice.com.ua.

Спілкування з фахівцем

Потрібно уточнювати, чи буде постійний зв’язок із фахівцями, які займаються питаннями контекстної реклами. Спілкуватися можна як телефоном або відеозв’язком, так і під час особистої зустрічі.

Обов’язково варто уточнити можливість останнього варіанту. Це допоможе зрозуміти, чи зацікавлена компанія в допомозі та якісній роботі зі своїми клієнтами, адже часто особиста зустріч дає змогу розв’язувати проблему набагато швидше.

Читайте також:  Процес флексографічного друку стікерів

Отримання доступу до рекламної кампанії

Високопрофесійні підрядники без проблем надають клієнту доступ до панелі рекламної кампанії в режимі читання. Якщо агентство відмовляється від такої послуги, то варто серйозно задуматися, чи потрібно звертатися до них. Доступ до рекламних кампаній дає змогу переконатися в тому, що гроші клієнта використовуються за призначенням.

Це стосується і запиту плану дій підрядника. Якщо компанія не надасть список того, що робитимуть працівники, то, найімовірніше, у них немає чіткого плану дій. Робота такого агентства не буде чіткою і злагодженою, більше буде схожа на “відписку”.

Терміни робіт

Жодна якісна рекламна кампанія не буде вибудувана за добу чи дві. Реальний термін проведення успішної реклами становитиме від 5 до 20 робочих днів. Хоч це і довго, але результат буде очевидним.

Компанія, що надає послуги проведення контекстної реклами за 24 години, не принесе хорошого результату у вигляді продажів та інших KPI.

Усі вищеописані пункти можна назвати базовими для відбору якісних підрядників з контекстної реклами. Навіть за наявністю сертифікатів буде відсіюватися велика частина агентств. Але потрібно пам’ятати, що успіх маркетингової активності залежить як від підрядника, так і від клієнта.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я