Огляд бірж посилань

6
Біржа посилань

Зовнішні посилання – одна з умов розвитку бізнесу в Мережі. Їхня цінність і вартість визначаються характеристиками майданчика для розміщення. Чим відоміший і авторитетніший ресурс, тим ефективнішим і дорожчим буде посилання. Де шукати майданчики, що відповідають поставленим завданням та бюджету? Оптимальне рішення, яке дозволяє оптимізувати тимчасові та фінансові витрати, — це біржа посилань.

Що таке біржа посилань?

Біржа посилань — це інструмент, який використовується для зовнішньої оптимізації та просування сайтів. У процесі купівлі-продажу беклінків задіяні дві сторони:

  • SEO-фахівець, який закуповує посилання для нарощування посилальної маси ресурсу, що просувається;
  • веб-майстер майданчика, який одержує дохід за розміщення посилань на своєму ресурсі.

Посилальні біржі працюють за аналогією з товарними та за свої послуги беруть комісію.

Типи посилальних бірж

Біржа розміщення посилань – надійна система просування, яка гарантує суворий вибір сайтів-донорів. Вона оперативно визначає відповідні майданчики в інтернеті та контролює дотримання домовленостей щодо розміщення між замовниками та представниками ресурсів. Завдяки автоматизації процесів лінкбілдинг через спеціалізовані біржі дозволяє скоротити витрати на масу посилань і раціонально використовувати час SEO-фахівця, якщо він є в штаті, або самого підприємця.

Сьогодні виділяють кілька типів бірж відповідно до особливостей їхньої роботи:

За термінами розміщення:

  • Біржі вічних посилань. Розміщення посилань здійснюється за фіксовану оплату одноразово і назавжди (доти, доки сторінка з опублікованим контентом не перестане існувати).
  • Біржа орендних посилань. Принцип роботи передбачає розміщення посилання певний період (загалом — на місяць) з необхідністю подальшого поповнення балансу продовження публікації.

За способом розміщення:

  • Біржі посилань. Розміщують посилання з коротким текстом або без нього.
  • Статейні біржі. Розміщують статтю з одним або декількома посиланнями.
  • Блогові біржі. Розміщують пости з посиланнями або постові (платні посилання на початку або в кінці посту, що беруть участь в обміні посиланнями) в блогах.

Найкращі біржі посилань в Україні

Запорука довіри пошукових систем до профілю профілю сайту — співпраця з авторитетними біржами. Вони гарантують велику базу доступних майданчиків, їх високий рейтинг і відвідуваність, якість та унікальність контенту, що надається. Обов’язковою є сувора перевірка донорів, що дозволяє уникнути проблем із пошуковими системами.

Найкращі біржі вічних посилань

PRPosting

Біржа постійних посилань, що спеціалізується на лінкбілдингу, прихованому маркетингу, гостьовому блогінгу та публікації PR-матеріалів. Сервіс пропонує понад 44 000 сайтів різних тематик у каталозі. За лічені хвилини підібрати відповідний майданчик дозволяє зручний фільтр із вибором країни та сфери діяльності.

Біржа трастових посилань має такі переваги:

  • Разова оплата з розміщенням контенту весь період існування майданчика.
  • Донори зі 177 країн світу з високим трафіком для будь-яких бюджетів та масштабів завдань.
  • 100% гарантія розміщення чи повернення коштів протягом 7 днів.
  • Винятково ручне розміщення матеріалів.
  • Унікальний рукописний контент високої якості.
  • Щоденний контроль розміщених матеріалів.
  • Оплата в будь-який зручний спосіб, відсутність комісії при поповненні, підтримка мультивалют в рамках однієї реєстрації.
  • Пряма співпраця із власниками майданчиків.
  • Швидкий помітний результат у пошукових системах.
Читайте також:  Що таке помилка 500 і коли вона виникає

Gogetlinks

Біржа посилань для сайту зі строгими правилами відбору майданчиків дозволяє ефективно нарощувати масу посилань. Перш ніж потрапити до каталогу, донори та їх власники проходять ретельну модерацію. Вона дозволяє запобігти появі в базі нульових сайтів, заробити на яких через мінімальні значення PR і ТІЦ практично неможливо.

Платформа гарантує:

  • Найкращі майданчики з урахуванням поведінкових факторів, вихідних посилань та інших параметрів.
  • Суворі правила публікації матеріалів забезпечення максимальної природності.
  • 100% індексація.
  • Ручне розміщення посилань у контенті майданчиків.
  • Регулярна перевірка опублікованих лінків.

Miralinks

Сервіс спеціалізується на природному просуванні у вигляді вічних посилань на майданчиках, які пройшли якісну перевірку. Платформа надає 100% гарантію розміщення та гарантує отримання результату вже через 8 тижнів після публікації.

Додатково клієнти можуть скористатись такими послугами:

  • Делегування завдань. Особистий менеджер із досвідом роботи не менше п’яти років повністю відповідає за організацію та ведення рекламної кампанії.
  • Посилення посилань для збільшення кількості переходів від живих користувачів одразу після публікації.
  • Гарантія індексації.
  • Перевірка унікальності контенту, що публікується.

Біржі орендних посилань

Setlinks

Сервіс пропонує розміщення посилань на якісних донорах із зручними інструментами пошуку та відбору. У основі платформи — більше 120 000 майданчиків різних тематик. Відстеження необхідних параметрів майданчиків здійснюється системою автоматичного режиму.

Система надає такі можливості:

  • Ручна та автоматична купівля посилань.
  • Щоденне відстеження публікації на майданчику.
  • Наявність спеціальних плагінів для браузерів.
  • Можливість моніторингу позицій сайтів у пошукових системах незалежно від регіонів.

Mainlink

Сервіс є одним із довгожителів та надає можливості для просування ресурсів у Рунеті та глобальній Мережі загалом.

Він забезпечує:

  • Створення публікацій для самостійного просування в пошукових системах з використанням посилання ранжування.
  • Управління ключовими запитами, бюджетом.
  • Точність налаштування параметрів покупки посилань.
  • Можливість вибору найкращого майданчика в залежності від вимог проекту із 250 000 донорів.
  • Використання анкорних посилань.

Sape

Біржа крауд-посилань, серед додаткових послуг якої SEO-оптимізація, медійна та таргетована реклама, реклама у блогерів. Крім орендних та крауд-посилань, сервіс пропонує придбання тизерних та наскрізних посилань. Матеріалами для розміщення можуть стати:

  • статті та огляди з гарантованою індексацією;
  • пости у соціальних мережах;
  • відгуки та рекомендації щодо продукції клієнта.

Для покупки клієнт вибирає один з режимів – ручний, напівавтоматичний та автоматичний. Можливе замовлення унікального рукописного контенту з наступним адаптивним розміщенням.

Біржі автоматичної купівлі посилань

Promopult

Платформа спеціалізується на пошуковому просуванні, контекстній рекламі та рекламі у соціальних мережах. Клієнт може скористатися як автоматичним, і ручним режимом купівлі посилань залежно від своїх навичок.

Сервіс пропонує користувачам додаткові бонуси за процедуру сертифікації.

Megaindex

Автоматизована платформа просування та аналітики, в базі якої понад 700 000 майданчиків. Наявність власного індексатора дає можливість отримувати та зберігати дані про сайти по всій Мережі. Після проведення обробки та аналізу інформації користувачеві надаються:

  • деталізований звіт за ключовими параметрами донорів;
  • звіт з вхідних та вихідних посилань;
  • видимість майданчиків у пошукових системах.
Читайте також:  Блокування seo-ботів в файлі htaccess

Сервіс дозволяє контролювати динаміку зміни параметрів сайту та оцінювати ефективність просування.

Webeffector

Сервіс надає комплексні послуги зі створення та просування ресурсів. Серед послуг платформи – просування у пошукових системах та контекстна реклама.

Додатково користувачам пропонується просування статтями, SEO-оптимізація, створення унікального контенту, просування у соціальних мережах, створення та аудит сайтів.

Rookee

Платформа дозволяє представникам малого та середнього бізнесу керувати рекламою в Мережі в автоматичному режимі. Потребовані послуги:

  • Просування ресурсів з нуля у будь-яких пошукових системах.
  • Виведення в ТОП за комерційними ключовими запитами.
  • Таргетована реклама.
  • Створення контенту з наступним розміщенням.
  • Разове чи постійне обслуговування сайту.

Як вибрати біржу для покупки посилань?

Грамотна покупка посилань забезпечує швидке зростання рейтингу ресурсу у пошукових системах. Щоб оптимізувати бюджет рекламної кампанії та отримати бажаний результат, важливо відповідально підійти до пошуку платформи для просування. Яким критеріям відповідають найкращі біржі посилань?

Кількість майданчиків

Може здатися, що чим більше донорів у каталозі, тим краще. Але в цьому випадку кількість не відповідає якості. Для ефективного просування без конфліктів із пошуковими системами потрібно стежити за репутацією майданчиків.

Параметри відбору майданчиків

  1. Відвідуваність ресурсу.
  2. Ступінь активності аудиторії.
  3. Якість та релевантність контенту.
  4. Вік, назва та історія домену, доменна зона.
  5. Видимість у пошукових системах.
  6. Наявність рекламного «сміття», спамлених зовнішніми посиланнями сторінок.

Визначення тематики майданчика

Просування буде виглядати максимально природно для пошукових систем, якщо підбирати донорів з відповідним тематикою ресурсу контентом. Водночас розміщені матеріали мають зацікавити цільову аудиторію.

Відсутність миготіння посилань

Посилальне миготіння – це процес зміни маси сайту, що носить різкий, неприродний і повторюваний характер. Воно може бути повним чи частковим.

Причини явища — несвоєчасне поповнення балансу на біржі або зміна SEO-фахівців, що супроводжується нашаруванням зняття старих посилань на черговий вибух вибуху.

Миготіння посилань погіршує видимість сайту і може призвести до потрапляння під фільтр пошуковика.

Контроль розміщених посилань

Авторитетні платформи щоденно контролюють наявність посилань в опублікованих матеріалах. Це дозволяє позбавити оптимізатора або власника бізнесу необхідності регулярно відвідувати майданчики, що особливо актуально при їх великій кількості.

Автоматизація

Автоматична купівля беклінків – спосіб, що дозволяє значно прискорити процес лінкбілдингу. Від клієнта у разі потрібно лише надання загальних даних, необхідні просування.

Автоматизовані системи обирають замовники, у штаті яких немає SEO-фахівця, а також самі сеошники під час роботи з масштабними проектами з великою кількістю ключів. Використовувати подібні сервіси рекомендується з обережністю: за відсутності грамотної стратегії таке просування може закінчитися неприємною зустріччю з Google Пінгвіном або вимушеною подорожжю до Мінусінська.

Ціни

Вартість посилань різна і залежить від таких показників:

  1. Репутація біржі.
  2. Тип посилання.
  3. Тривалість розміщення для орендних посилань.
  4. Спосіб публікації.
  5. Якість, тема майданчика.
  6. Вік, зона домену.
  7. Рівень вкладеності сторінки.
  8. ТІЦ, PR сторінки публікації.
  9. Число вихідних посилань зі сторінки.
  10. Наявність фільтрів пошукових систем.
Читайте також:  SEO та SEM: у чому різниця?

Види оплати

При покупці вічних посилань оплата провадиться один раз. Робота з орендними посиланнями потребує регулярного поповнення балансу на платформі. Як правило, оплата можлива будь-яким зручним для клієнта способом.

Що потрібно враховувати під час фільтрації майданчиків?

Використання всіх полів фільтра дозволяє зменшити час пошуку та купити посилання на донорі, що ідеально відповідає вимогам. До основних параметрів, окрім тематики та регіону, варто віднести відвідуваність, присутність у каталогах пошукових систем, кількість проіндексованих матеріалів, швидкість розміщення.

Як придбати трастові посилання на біржі?

Трастові посилання – популярний високоефективний інструмент просування. Саме вони дозволяють суттєво підвищити позицію сайту у видачі. Місце розміщення трастових посилань – ресурси, офіційно визнані пошуковими системами надійними та довіреними.

Процес купівлі

Багато мегатрастових ресурсів, зокрема, медіагіганти, представлені на авторитетних біржах посилань. Єдиний нюанс – висока вартість. Однак вона повністю виправдана якістю.

Від чого залежить ціна посилань?

Вартість залежить від особливостей платформи, за допомогою якої здійснюється покупка, та рейтингу трастового сайту.

Як заробляти на продажі посилань?

Продаж посилань – популярний спосіб заробітку серед власників сайтів. Публікації, що містять рекламу, в більшості випадків представлені постовими, короткими та детальними оглядами.

Щоб почати заробляти на продажу посилань, необхідно зареєструвати на одній із бірж свій сайт як майданчик для розміщення. Спеціалізовані платформи пред’являють донорам вимоги різного ступеня лояльності, які були описані вище. За невідповідності базовим критеріям сервіс має право відмовити в реєстрації.

Скільки можна заробити на біржі посилань?

Сума заробітку може варіювати у широких діапазонах. Багато в чому вона визначається характеристиками сайту-донора. Чим кращі його показники, вищий рейтинг та відвідуваність, тим дорожче буде коштувати посилання. Також має значення розмір комісії біржі.

Висновки

Лінкбілдинг – незамінний сучасний спосіб просування ресурсів у Мережі. Важливу роль процесі просування сайтів посиланнями грають біржі посилань. Співпраця з надійними платформами дозволяє оптимізувати рекламний бюджет і досягти бажаного результату за раціональних фінансових і тимчасових витрат.

Поширені запитання

Що таке біржа посилань?

Біржа посилань – інструмент, що дозволяє ефективно просувати ресурси у Мережі. Вона є одним із популярних та результативних способів лінкбілдингу як у Рунеті, так і в англомовному сегменті.

Яка біржа із закупівлі посилань є найкращою?

Біржа українських посилань PRPosting має бездоганну репутацію та гарантує клієнтам досягнення результату. Завдяки створенню унікального високоякісного релевантного контенту і ручному розміщенню посилань на рейтингах, що пройшли суворий відбір, рейтинг і впізнаваність ресурсу значно підвищуються в найкоротші терміни.

Які завдання допомагає вирішити біржа посилань?

Посилальні біржі вигідні для обох сторін, що беруть участь у їхньому функціонуванні. Веб-майстри донорів отримують прибуток за розміщення посилань на своїх майданчиках, а SEO-оптимізатори отримують у своє розпорядження велику кількість ресурсів із різноманітними характеристиками, що дозволяє підібрати відповідні сайти для реалізації будь-яких завдань.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я