Не завжди ключові фрази, за якими слід просувати сайт, лежать на поверхні. Іноді потрібні зусилля, щоб виявити відповідні, але неочевидні ключові слова.
Використання ідей конкурентів
- Виберіть до 5 основних конкурентів, сайти яких змагаються з вами за трафік.
- Протестуйте їх, використовуючи Site Explorer (Дослідження сайтів) від Ahrefs. У звіті Top pages (Топові сторінки) ви знайдете сторінки, які отримують трафік із пошуку.
- Випишіть із колонки Top keyword (Топові ключові слова) ті фрази, які поки що не застосовуються на вашому сайті. Так можна підібрати додаткові запити, зокрема – з низькою конкурентністю.
Пошук ключових слів на форумах
- Вивчіть основні форуми за тематикою вашого сайту, знайдіть теми з найбільшим числом коментарів.
- Запустіть пошук за допомогою сервісу Keywords Explorer (Дослідження ключових фраз) від Ahrefs, використовуючи заголовки тем як ключові фрази.
- Якщо за фразами з назви сервіс знаходить ще кілька форумів (крім того, звідки взято тему), можете використовувати їх як ключові слова на вашому сайті. Як правило, такі запити будуть середньо- або низькочастотними з невеликою конкурентністю.
Відбір топових сторінок зі слабким посилальним профілем
- Відберіть маски за вашою тематикою, які підходять сайту, що просувається, і завантажте їх у Content Explorer (Дослідження контенту) від Ahrefs.
- Регулюючи фільтри, відобразіть ті сторінки, які отримують трафік з видачі пошукових систем, але при цьому мають мало вхідних посилань. У розділі Organic keywords (Органічні ключові фрази) ви знайдете, за якими ключовими словами на них приходять відвідувачі.
- Виключіть із числа цих фраз ті, які пов’язані з поточним новинним порядком денним, – вони можуть швидко втратити актуальність.
Аналіз запитів сайту, що просувається
- У Google відкрийте звіти з пошуковими запитами, за якими до вас приходять користувачі. Вивантажте їх і відсортуйте. Видаліть ті, які збирають менше 10 відвідувань на місяць.
- Порівняйте списки фраз, за якими ви просуваєтеся, і тих, за якими трафік приходить без ваших зусиль. Для цього можна застосувати таблиці Excel. Можливо, має сенс додати посилань на посадкові сторінки з ключовими словами другого типу, щоб отримати ще більше відвідувань.
Використовуючи описані вище методики, ви можете поповнити семантичне ядро неочевидними, але корисними фразами, які дадуть змогу отримати низькоконкурентний трафік із мінімальними трудовитратами.