Власник сайту не може безпосередньо вплинути на влучення своїх публікацій у стрічку Discover. Алгоритми Google самі визначають, який контент та кому показувати. Тому спрогнозувати трафік із Google Discover на ресурс неможливо.
Але можна підвищити шанси на влучення своїх публікацій у стрічку. Секрет успіху – цікавий контент, роботи з оптимізації та чітке дотримання правил Google.
1. Ретельно підбирайте заголовки
Заголовок матеріалу повинен відповідати його змісту, описувати суть та бути зрозумілим читачеві.
Не рекомендується використовувати клікбейтні заголовки. Хоча й такі публікації зустрічаються у стрічці.
2. Супроводжуйте текст привабливими зображеннями
У стрічці рекомендацій читачі спершу звертають увагу на картинку, а потім уже дивляться на заголовки. Тому виберіть таке зображення, яке відобразить зміст статті та приверне увагу відвідувачів із рекомендацій.
Рекомендації Google щодо зображень такі:
- Вибирайте великі креативи. Ширина картинки має бути від 1200 px.
- Пропишіть у метатезі robots у розділі атрибут max-image-preview:large для зображень, які відображатимуться в рекомендаціях.
- Замість цього параметра також можна використовувати технологію AMP.
- Віддавайте перевагу яскравим привабливим зображенням. Картинка має подобатися читачам, бути чіткою та зрозумілою, відповідати тексту матеріалу.
Приклад вдало підібраного зображення – воно велике і відповідає тематиці.
А ось невдалий приклад – зображення маленьке, не привертає увагу до контенту і ніяк не відбиває суті статті.
3. Пропишіть метатеги
До кожної статті прописуйте title та description. За допомогою їх пошуковик визначає, наскільки вміст сторінки відповідає ключовому запиту. Заголовки, що чіпляють, і описи, які підтягнуться в сніпет, спонукають користувачів до переходу на сторінку матеріалу.
4. Оптимізуйте веб-сайт під мобільних користувачів
Стрічка Discover створена для перегляду мобільних пристроїв. В ідеалі користувачі будуть переглядати свої персональні рекомендації, натискати на заголовок статті і переходити до вас на сайт. Тому важливо, щоб ресурс був оптимізований під мобільні пристрої, мав адаптивний дизайн та швидко відкривався.
5. Створюйте матеріали на «вічнозелені» теми
При оцінці контенту для Google велике значення має актуальність. Через це в стрічці Discover переважають ресурси новин, а на перші позиції потрапляють саме новини.
У авторитетних блогів також є шанс потрапити до персоналізованої стрічки рекомендацій. Однак для цього недостатньо розмістити на ресурсі докладну унікальну та розгорнуту статтю. Вона повинна відповідати принципам E-A-T – експертність, авторитетність, достовірність.
Стаття повинна містити:
- дату публікації;
- назва блогу/організації;
- відомості про автора публікації;
- контакти;
- джерело інформації (наприклад, інтерв’ю з експертом у сфері будівництва, опитування працівників ІТ-індустрії, банківський прес-реліз).
6. Працюйте над впізнаваністю бренду
Інформацію про всі популярні бренди Google заносить до своєї бази знань – Google Knowledge Graph. Вона призначена для прискорення роботи користувачів з пошуковою інформацією. Потрапляння до графа знань свідчить про значну присутність вашого бренду в мережі.
Ваш бренд є у базі знань Google? Це підвищує можливість потрапляння контенту вашого сайту в стрічку Discover. Зв’язок тут такий: Google знає про існування вашого бренду та розуміє, який продукт ви пропонуєте. А значить може запропонувати ваш контент людям, які цікавляться брендом чи продуктом.
Ще одна перевага влучення в Knowledge Graph – користувачі зможуть підписатися на бренд у Discover.
Зрозуміти, що ваш бренд/продукт потрапив до Knowledge Graph, легко. Для цього введіть його назву в рядок пошуку, інформація про нього повинна відобразитись у блоці праворуч від видачі.
7. Створіть YouTube-канал і додавайте відео до публікації
Порада для тих, хто має час і ресурси на регулярне виробництво цікавого цільової аудиторії відеоконтенту. Google добре сприймає візуальні засоби передачі інформації. Як результат, відеоролики з YouTube часто потрапляють у стрічку Discover. Тому розміщення YouTube відео прямо в публікаціях на сайті посилює присутність бренду у стрічці персональних рекомендацій та сприяє просуванню в органічному пошуку.
8. Оновлення контенту
Актуальність – одна з головних вимог Google до контенту. Якщо ваш блог присвячений маркетингу, технологіям, бізнесу, стежте за актуальністю своїх публікацій. Наприклад, ви написали про рекламні формати в YouTube минулого року. Перегляньте статтю та додайте інформацію про нові відеоформати та їх алгоритми роботи.
Навіть «вічнозелені» теми можна оновлювати та оптимізувати. Такі дії дозволять залучити трафік з органічного пошуку та підвищать ймовірність потрапляння у стрічку Discover.
9. Розкажіть про свою нову публікацію в соцмережах
Написали огляд, добірку, гайд, поради – поділіться цим зі своїми передплатниками у Twitter, Facebook, Instagram. Підвищення залучення передплатників у соцмережах впливає на потрапляння публікації до персональної стрічки. До того ж це привід нагадати про себе, свій бренд і продукт.
10. Не пропустіть момент, коли з’явиться можливість використовувати Web Stories
Google почав підтримувати у стрічці Discover формат web stories, аналогічний історіям у Instagram та Facebook. В історіях поєднуються відео, картинки, текст та анімація, що дозволяє створювати динамічний та привабливий контент.
Однак поки що цей формат доступний тільки в США англійською мовою. Тому залишається лише чекати, коли його зможуть використати російські бренди.
Чек-лист: як публікації потрапити у стрічку Discover
Ви не зможете розмістити свою статтю у персональній стрічці публікацій. Але можете опосередковано підвищити шанси на її потрапляння до Discover.
Як це зробити:
- Перевірте вміст на правила Google.
- Перевірте швидкість завантаження сторінки за допомогою PageSpeed Insights та перегляньте звіт по мобільній сторінці. Це дозволить прискорити її роботу та зробити зручніше для мобільних користувачів.
- Ведіть соціальні мережі та розповідайте про свої новини та публікації там.
- Слідкуйте за актуальністю контенту, розміщеного на сайті. Не забувайте оновлювати його.
- Перевірте, чи кожна публікація відповідає принципам E-A-T.
- Ретельно продумуйте заголовки до всіх статей та підбирайте до них відповідні зображення.
- По можливості доповнюйте тексти відео з YouTube.