Просування веб-сайтів із використанням SEO або SEM – один із найважливіших напрямів діяльності в галузі інтернет-маркетингу. З їхньою допомогою можна поліпшити видимість свого веб-сайту і переадресувати клієнтів на підсторінки з конкретними товарами, де вони зможуть одразу їх купити. Здійснення ефективних заходів у сфері SEO та SEM може дати лідируючу роль у пошуковій системі. Якісне SEO гарантує компанії продажі та впізнаваність, тому замовити SEO Рівне в маркетингової компанії кращій вибір.
Існує фундаментальна різниця між SEO та SEM. Після введення конкретної фрази в пошукову систему на екрані з’являться результати двох типів. Угорі списку і в самому низу можна побачити спонсорські посилання, які були розміщені при створенні SEM-кампанії. Рекламні оголошення відображаються графічно – клієнти можуть одразу побачити, який вигляд має цей товар, і купити його в набагато коротші терміни.
SEO – це оптимізація веб-сайтів для пошукових систем, завдяки якій вони потрапляють на вершину звичайних результатів пошуку. Сайт отримує трафік за фразами і запитами, пов’язаними з цим видом бізнесу. Завдяки цьому “сюди приходять” користувачі, яким цікаві ці товари, послуги або теми, які можуть принести прибуток у майбутньому.
SEO – це не разова акція, яка в короткі терміни принесе вражаючі результати. Тут немає ніяких фокусів – якщо використовувати заборонені прийоми, так звані “чорні капелюхи” SEO, Google швидко розпізнає нечесні наміри і накладе штраф на сайт.
Перш ніж почати пошукову оптимізацію, необхідно визначити потреби користувачів, які можуть знайти цей сайт. Крім якісного контенту, не варто забувати і про побудову сайту. Уже на етапі його створення варто провести аналіз ключових слів і впровадити ці фрази в новий сайт. Потрібно створювати підсторінки відповідно до потреб клієнтів.
Якісно проведене SEO просування означатиме, що клієнт буде відправлений на підсторінку, де відображатиметься тільки та інформація, яка його цікавить. При цьому великі шанси, що він не покине сайт у перші кілька секунд після його перегляду.
Наприклад, якщо клієнт хоче перевірити вартість послуг, що надаються, його не можна відправити назад на головну сторінку, де він не знайде нічого, що могло б його зацікавити. Бажано створити відповідну підсторінку, на якій будуть розміщені ціни.
Пропонуючи різні типи послуг, рекомендується створити підсторінки з детальною інформацією про кожну з них; помістити на них тексти, що містять ключові слова, які допоможуть залучити трафік у конкретне місце. Клієнт, який шукає товари і послуги, хоче отримати вичерпну інформацію з обраної ним теми. Якщо на веб-сайті панує хаос, не тільки нові, а й наявні клієнти можуть легко відмовитися від перебування на веб-сайті.
Інформаційна архітектура
Знаючи потреби свого користувача, створивши підсторінки з використанням ключових фраз, слід подбати про інформаційну архітектуру, а також необхідно призначити певні ключові слова для певних категорій, підкатегорій і продуктів. Чому це такий важливий елемент SEO?
Незалежно від типу ключової фрази, яку вводять потенційні клієнти, у пошуковій системі відображатиметься інша підсторінка веб-сайту. Одним із прикладів є інтернет-магазин – покупці, які вводять пошуковий запит “взуттєвий магазин”, ще не вирішили, яке взуття вони хочуть купити, тому Google запропонує їм домашню сторінку, де вони побачать усі доступні варіанти. Інший випадок, коли люди входять, наприклад, до “високих підборів” – вони будуть перенаправлені у відповідну категорію, де вони знайдуть жіночі туфлі.
Що таке SEM?
На відміну від безкоштовного SEO, SEM пов’язані з платними результатами пошуку – в основному з рекламними посиланнями, кампаніями PPC. У той час як органічні результати полягають у тому, щоб представити клієнту конкретний і найякісніший контент, SEM пропонує товари і послуги.
Одна з найбільших переваг SEM – швидкі результати. Рекламні посилання та реклама з’являються у верхній частині списку пошуку. Завдяки цьому користувачі можуть одразу їх побачити і всього за кілька секунд ухвалити рішення про покупку або використання послуги.
Рекламні кампанії SEM засновані на рекламі у формі: банерів, дисплеїв, статичних і динамічних оголошень, мультимедійних і текстових оголошень. Люди, які платять за рекламу, можуть легко контролювати пов’язані з цим витрати і відстежувати, чи приносить вона бажаний ефект. Це пов’язано з виставленням рахунків CPC (Cost Per Click) – це означає, що оплата стягується тільки тоді, коли хтось натискає на оголошення. Під час його налаштування можна вибрати максимальний бюджет, який можна витратити на кампанію.
Ремаркетинг також пов’язаний із SEM. Якщо користувач уже відвідував вебсайт у минулому, але з якоїсь причини залишив його, реклама, що з’являється на вебсайтах, нагадуватиме їм повернутися – вони відображатимуть продукти або послуги, в яких вони цікавилися раніше.