Дропшиппінг як бізнес в інтернеті

81
дропшиппінг

Дропшиппінг – вид торгівлі, коли продавець займається перепродажем товарів. Він стає посередником – наприклад, у відносинах між виробником продукту та клієнтами. Дропшиппер не зберігає товар, який перепродується, у себе, бо не має власного складу. Він майже ніколи не бачить продукт, який продає, і не взаємодіє з ним.

Дропшиппінг працює за такою схемою:

  1. Продавець домовляється з виробником або постачальником, підписує договір, отримуючи право продавати його продукт за певну комісію.
  2. Розміщує товари постачальника зі своєю націнкою на зручному майданчику – наприклад, на сайті свого інтернет-магазину.
  3. Коли покупець купує товар на цьому сайті, дропшипер перенаправляє замовлення постачальнику, який бере на себе весь процес доставки.
  4. Дропшиппер платить постачальнику за товар, залишаючи собі різницю між номінальною ціною і вартістю з урахуванням націнки.

На відміну від звичайних продавців дропшиппер не запасається товаром. Він купується тільки в разі потреби, коли клієнт здійснив покупку. Дропшипперу достатньо отримати зафіксовану в договорі з постачальником гарантію, що той продасть йому товар за певною ціною.

Приклад: інтернет-магазин меблів. Дропшиппер створює канал продажів – сторінку в соцмережах, запускає рекламу й отримує клієнтів. Щойно покупець купує меблі, дропшипер надсилає замовлення постачальнику – заводу, який виробляє меблі. Дропшиппер купує потрібний виріб і домовляється про доставку, яку організовує постачальник.

Дропшиппінг – зручний спосіб вести бізнес в інтернеті. Потрібно знайти майданчик із хорошим трафіком. Це може бути сайт інтернет-магазину, сторінка в соцмережах або акаунт у маркетплейсі.

Плюси дропшиппінгу

  • Уся торгівля йде в онлайні – знадобиться тільки ноутбук і вільний час. Не доведеться витрачатися на купівлю інвентарю та обладнання, на управління складом.
  • Керувати дропшипінгом можна з будь-якої точки планети, де є вихід в інтернет. Досить виходити на зв’язок з постачальниками, щоб керувати бізнесом.
  • Продавати товари теж можна в будь-якій зоні. У вас немає прив’язки до конкретного регіону – все залежить від постачальників та їхніх логістичних можливостей.
  • Дропшиппінг дає змогу продавати будь-яку кількість товарів. Розміри асортименту обмежені тільки обраною нішею і здатністю продавця домовитися з постачальниками.
  • Якщо звичайна компанія зростає, її витрати сильно збільшуються. При масштабуванні дропшипінгу витрати теж зростуть, але все одно будуть нижчими, ніж у звичайного бізнесу.
Читайте також:  Світлодіодні панелі - освітлення сучасності

Мінуси дропшиппінгу

  • Низький поріг входу в дропшиппінг пов’язаний з низькою маржею і високою конкуренцією. Особливо на старті бізнесу багато заробити не вийде.
  • В ідеальному світі у постачальника завжди є потрібний товар. Але найчастіше один постачальник працює з безліччю продавців, тому бувають ситуації, коли товару на всіх не вистачає, поставки затримуються. У цьому разі дропшипер ризикує втратити клієнта.
  • Продавці розвивають мережу постачальників, через що збільшуються витрати на доставку. Рідко коли вийде домовитися про доставку через одну логістичну компанію, постачальники працюють з різними сервісами.
  • Якщо постачальник припуститься помилки – покладе не той товар або відправить зіпсований виріб, відповідати доведеться дропшиперу. Звідси проблеми з поверненням – продавець розбирається з постачальником або забирає товар собі.
  • Немає повного контролю за бізнесом. Виробництвом, пакуванням, доставкою займається не дропшипер. Тому на його репутацію впливає постачальник, чия несумлінність може зменшити прибуток продавця.

Як почати заробляти дропшипінгом

Почати дропшиппінг можна без вкладень. Для початку достатньо завести сторінку в соцмережах або зареєструватися в маркетплейсі, розмістити товари постачальника, з яким вдалося домовитися, і отримувати замовлення. Без реклами і платного просування на старті буде непросто, клієнтів буде мало. Зате вистачить часу, щоб зрозуміти, наскільки вам це цікаво, чи все виходить і чи потрібно вливати гроші.

Дропшиппінг хороший тим, що можна стартувати з мінімальним бюджетом. Управлінням складом, пакуванням і доставкою товарів, відстеженням запасів займається постачальник. Дропшиппер лише організовує канали збуту і займається продажами.

Щоб стартувати в дропшиппінгу, необхідно пройти 3 кроки:

1. Вибір ніші

Найчастіше дропшиппери продають дуже популярні продукти, товари, які потрібні завжди. Продавці готові миритися з високою конкуренцією, розраховуючи на високий попит.

Читайте також:  Як Ілон Маск втратив 200 мільярдів і своє місце у рейтингу найбагатших

Головне – визначити правильну націнку. Конкурувати з лідерами ринку непросто, тому на старті варто зменшувати націнку і залучати аудиторію за рахунок низьких цін. Без націнки заробити не вийде.

Найчастіше дропшиппери продають дуже популярні продукти, товари, які потрібні завжди. Продавці готові миритися з високою конкуренцією, розраховуючи на високий попит.

Головне – визначити правильну націнку. Конкурувати з лідерами ринку непросто, тому на старті варто зменшувати націнку і залучати аудиторію за рахунок низьких цін. Без націнки заробити не вийде.

2. Пошук постачальника

Вивчіть ринок – подивіться, з ким працюють конкуренти, почитайте відгуки на постачальників, уважно розгляньте умови договору з ними. Важливий параметр – оптова ціна. Чим вона нижча, тим більше ви зможете заробити.

Оцініть рівень логістики – чи справляється постачальник з усіма замовленнями, як працює склад, чи часто помиляється із замовленнями. За зрив термінів доставки клієнт буде лаяти дропшипера, а не постачальника.

3. Створення каналу продажів

Основний інструмент дропшипера – інтернет-магазин. Його можна запустити на окремому сайті, зареєструвати в соцмережах або в маркетплейсі та запустити рекламу.

Які товари дропшиппінгу підходять для початківців

Популярні й актуальні товари найлегше продавати на старті. Найпростіший варіант – організувати продаж товарів повсякденного попиту, наприклад:

  • одяг і взуття для дорослих і дітей;
  • меблі – шафи, ліжка, столи, стільці, полиці та інші;
  • постільна білизна;
  • побутова техніка, товари для дому;
  • автомобільні запчастини, інструменти;
  • косметика, прикраси, біжутерія.

Необов’язково вибирати щось із цього списку. Можна почати продавати будь-яку категорію товарів. Головне – спершу вивчити попит. Можливо, ви хочете продавати каяки, але їх майже ніхто не купує, а якщо і беруть, то лише в спортивних магазинах.

Читайте також:  Все, що треба знати про кредити онлайн

Оцінити попит можна за допомогою Google Trends і Яндекс.Вордстат. Ці сервіси допоможуть визначити інтерес аудиторії до різних тематик. Під час пошуку ніші та товарів враховуйте сезонність. Якщо хочете продавати товар цілий рік, уникайте сезонних продуктів. Оцінюйте вартість товару і прикидайте майбутню націнку. Продавати дорогі речі складніше, ніж дешеві.

Запам’ятати про дропшиппінг

  1. Дропшиппінг – бізнес, що ґрунтується на продажу товару, якого немає у продавця. Він домовляється з постачальником – купує в нього товар, коли клієнт оформляє покупку. Доставкою займається постачальник, продавець тільки організовує збут товару через свій канал продажів.
  2. Відкрити свій бізнес за дропшипінгом нескладно – поріг для входу низький.
  3. У цього виду бізнесу висока конкуренція і низька маржа на старті. Щоб підвищувати прибуток, потрібно вкладатися в рекламу.
  4. Найпростіше продавати популярні продукти і товари повсякденного попиту.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я