Забути речі у громадському транспорті – дуже неприємна ситуація. Що робити, якщо це сталося?
Якнайшвидше необхідно відправити інформацію (опис втраченої речі, відомості про те, коли річ була втрачена, маршрут громадського транспорту, де була втрачена річ) електронною поштою info@rigassatiksme.lv або повідомити за телефоном 20361862. Також можете зв’язатися з компанією Rīgas satiksme через розділ “Зв’яжіться з нами” на сайті компанії www.rigassatiksme.lv або через соціальні мережі Twitter, Facebook.
Речі, залишені пасажирами у громадському транспорті, наприкінці дня доставляються до відповідного парку/депо, де є диспетчери, якщо на маршруті їх немає, то при в’їзді до гаража вони передаються відповідальному диспетчеру. Дані про знайдене майно заносяться до Реєстру знайденого майна. Втрачене майно зберігається до трьох днів.
Більше відповідей на запитання щодо законів та порядку в Латвії читайте тут.