«Укрпошта» не дає планеті забути про війну

38

Гендиректор підприємства оголосив голосування за найкращий ескіз різдвяної марки.

Поштове підприємство готується випускати нові марки до Різдва. Генеральний директор «Укрпошти» Ігор Смілянський оголосив про голосування за найкращий ескіз. Усі запропоновані варіанти так чи інакше пов’язані з війною. “Укрпошта” не дає забути світовій громадськості про війну в Україні.

«Укрпошта» не дає забути про себе

Ескізні малюнки та голосування за найкращий з них анонсував Ігор Смілянський. За його словами, обирати буде складно: «Кожна робота заслуговує на овації, у кожної своя душа і власна інтерпретація українського Різдва та Нового року в умовах війни. Усі вони різні. Але підтекст, зрозумілий лише українцям, там єдиний».

Гендиректор поштового підприємства впевнений, що місія марок зараз нагадуватиме про події в Україні. Покупці марок виявляться частиною цих процесів, де б вони не були. Частину виручки від продажу «Укрпошта» перераховує на потреби збройних сил України.

Ігор Смілянський закликав подумати про те, яким буде новий, переможний 2023 рік. Марка, яку вибере більшість, потім опиниться на конвертах та листівках для друзів, рідних та військових.

«Укрпошта» не дає забути про війну

Поштові підприємства всього світу з розвитком інтернет-торгівлі переключилися з листів на доставку посилок та дрібних пакетів. Паперові листи та листівки стали, швидше, даниною традиціям та знаком поваги до адресата, за винятком ділового та офіційного листування, що містить документи. «Текстовий спад» торкнувся і «Укрпошти».

Однак у квітні 2022 року українські та закордонні філателісти дізналися про нове слово у випуску знаків поштової оплати, насамперед марок. “Укрпошта” присвятила марку загибелі російського ракетного крейсера “Москва”, флагмана Чорноморського флоту ВМС РФ. Тримільйонний тираж марок «Російський військовий корабель… Все!» розійшовся за лічені дні. Чверть мільйона штук було продано онлайн. Недорогі українські марки відразу опинилися на світових маркетплейсах і приносили продавцям 40–60-кратний прибуток.

Українське підприємство скористалося трендом і стало першим у світі офіційним постачальником марок на eBay та Amazon зі своїми онлайн-магазинами. Проте фізичним особам також ніхто не забороняє торгувати українськими марками. Відповідні лоти виставляються із солідними націнками. Зараз попитом на замовлення користуються марки, присвячені підриву Кримського мосту. Старт продажів заплановано на листопад.

Читайте також:  Зеленський вимагав західних винищувачів на саміті ЄС

.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я