Tesla не виправдала очікувань ринку через високі % ставки

8

Останніми роками компанія Tesla росла швидше, ніж про це навіть сміли мріяти відомі автомобільні компанії. Проте невпевнена економіка та високі % ставки створюють сильний зустрічний вітер.

Tesla не виправдала очікувань ринку через високі % ставки

Tesla не виправдала очікувань ринку через високі % ставок: Tesla зіштовхнулася з труднощами після тривалого рекордного зростання. Виробник електромобілів, очолюваний мільярдером Ілоном Маском, не виправдав очікувань ринку, опублікувавши дані за останній квартал. Після цього Маск висловив стурбованість високим рівнем % ставок, що відштовхує людей від покупки автомобілів. На це Tesla відповідає зниженням цін, що, своєю чергою, знижує рентабельність. Тому компанія намагається «безжально» скоротити свої витрати, як висловився головний інженер Ларс Мораві.

Принаймні, Tesla підтвердила свій цільовий показник постачання – близько 1,8 млн автомобілів цього року. Маск оголосив про те, що перше постачання електричного пікапа Cybertruck, випуск якого було відкладено приблизно на два роки, відбудеться наприкінці листопада. Очікується, що у 2025 році Tesla випускатиме до 250 тис. таких пікапів на рік, що допоможе виробнику електромобілів увійти до категорії транспортних засобів, що користуються величезною популярністю, особливо у США.

«Роймо собі могилу кібервантажівкою»

Однак питання про те, чи приймуть споживачі пікап Tesla з його футуристичною формою, залишається відкритим. Останнім часом такі провідні компанії, як Ford і General Motors, успішно продають великі пікапи, що класично виглядають, з двигунами внутрішнього згоряння і, в деяких випадках, з гібридними силовими установками.

Маск нарік на те, що нарощування виробництва кібервантажівки затяглося, оскільки автомобіль настільки незвичайний, що спочатку потрібно було зрозуміти, як його побудувати.. «Ми самі викопали собі могилу з кібервантажівкою»– пожартував він у ході телефонної конференції з аналітиками.

Читайте також:  Саміт з процентних ставок у США вже близький

У процесі розмови Маск ухилився від багатьох конкретних питань. Наприклад, його запитали, чи візьме Tesla на себе відповідальність, якщо автомобіль керуватиметься вдосконаленою версією системи допомоги Autopilot. Так робить Mercedes зі своєю системою допомоги Level 3, яка бере на себе керування автомобілем на низьких швидкостях на автомагістралях.

Маск, однак, обмежився тим, що назвав технологію Mercedes не надто корисною, оскільки у Tesla набагато більші амбіції. Поки Маск продовжує говорити про автономне водіння, «Автопілот» залишається лише системою допомоги, де людина за кермом завжди залишається головною і має бути готова будь-якої миті втрутитися.

Маск задоволений темпами

Маск ухилився від відповіді на питання про те, коли людиноподібний робот Tesla зможе працювати на заводах компанії і як просувається розробка роботаксі без водія, яке він планує створити. За словами Маска, він дуже задоволений темпами роботи.

Відповідаючи на питання про плани розширення заводів у Грюнхайді, неподалік Берліна, і в Остіні, штат Техас, він сказав, що в даний час пріоритетним завданням є максимальне збільшення обсягів виробництва на існуючих виробничих лініях.

Маск порівняв складну економічну ситуацію із штормом. За його словами, Tesla – це міцний корабель. «Ми не тонемо, але навіть відмінний корабель зазнає труднощів під час шторму». Акції компанії, які росли перед конференц-дзвінком, завершили торги після закінчення робочого дня зі зниженням більш як на чотири відсотки.

Торік Tesla дійсно збільшила виручку на 9% порівняно з попереднім кварталом – до 23,35 млрд дол. Але аналітики в середньому чекали на 24 млрд доларів. Прибуток впав на 44% до 1,85 млрд дол. Зниження обсягів постачання минулого кварталу частково пояснюється плановими зупинками заводів для модернізації. Але ці зупинки вже врахували аналітики.

Читайте також:  Інфляційний тиск у США послабшав

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я