Президент Асоціації вчителів Німеччини Хайнц-Петер Майдінгер висловився за відмову від уроків англійської мови у початковій школі.
«Ми вважаємо, що уроки англійської мови дійсно не потрібні і що їх можна замінити, наприклад, уроками читання», – сказав він в ефірі програми ARD Morgenmagazin. «Ми маємо приділяти більше уваги основам у початковій школі, тобто навичкам читання, письма, арифметики», – продовжив він.
Підставою для цього послужив представлений у травні міжнародний огляд читання у початковій школі (Iglu), згідно з яким кожен четвертий чотирикласник у Німеччині не вміє читати. У міжнародному масштабі учні початкової школи у Німеччині демонструють найгірші результати за навичками читання, ніж їхні однолітки у багатьох інших країнах.
У деяких школах уроки англійської мови можуть мати сенс, пояснив Майдінгер. «Але у нас також є класи, де 70, 80, 90 відсотків дітей – мігранти, які навряд чи досить добре знають німецьку мову», – наголосив він. Уроки англійської мови мають неправильні пріоритети. Знання, які отримують учні початкової школи, настільки різняться, що в середній школі «майже всі вони починають з нуля», – каже вчитель.
Скорочення уроків англійської – не єдиний спосіб краще навчати учнів початкової школи основним предметам. Майдінгер закликав збільшити підтримку дошкільних закладів. «І, звичайно, ми маємо вжити заходів проти нестачі вчителів. Інакше ми ніколи не впораємось із цією проблемою».