Працездатність персоналу має бути забезпечена у будь-який час.
Саксонія переглянула антикризовий менеджмент
Щоб мати змогу швидше діяти у разі стихійного лиха, Саксонія адаптувала свій антикризовий менеджмент. «У разі стихійного лиха Вільна держава тепер може створити у Міністерстві внутрішніх справ штаб із надзвичайних ситуацій», – оголосив у вівторок у Дрездені міністр Армін Шустер (ХДС). Цей адміністративний штаб координуватиме всі міжвідомчі заходи щодо подолання наслідків стихійного лиха.
«Екологічні катастрофи, епідемії, брак ресурсів в умовах енергетичної кризи або навіть атаки хакерів завжди ставлять перед нами нові завдання», – сказав Шустер. Лісові пожежі 2022 року показали, що управління кризами у Вільній державі потребує подальшого вдосконалення. «Саксонія зробила уроки зі свого досвіду, було розроблено концепцію захисту лісів від пожеж, закуповуються нові технології», – сказав політик ХДС.
Потрібна чітка структура
Перегляд також став результатом пандемії, коли не було технічної необхідності виклику адміністративного персоналу, але, проте, у міністерстві внутрішніх справ тривалий час доводилося приймати міжвідомчі рішення. Навіть після початку війни в Україні підготовка Вільної держави до можливої енергетичної кризи здійснювалася штабом.
Працездатність персоналу має бути забезпечена у будь-який час, тому, незалежно від можливих кризових сценаріїв, має існувати чітка структура, щоб можна було швидко приймати рішення та реалізовувати заходи, особливо у критичних ситуаціях.
Крім того, необхідно розширити навчання та підвищення кваліфікації співробітників. Нові положення про персонал мають стати робочою основою для проведення у вересні транснаціональних навчань з управління кризами у зв’язку з можливими кібератаками на державні та урядові функції.