Саксонія переглянула антикризовий менеджмент

16

Працездатність персоналу має бути забезпечена у будь-який час.

 

Саксонія переглянула антикризовий менеджмент

Щоб мати змогу швидше діяти у разі стихійного лиха, Саксонія адаптувала свій антикризовий менеджмент. «У разі стихійного лиха Вільна держава тепер може створити у Міністерстві внутрішніх справ штаб із надзвичайних ситуацій», – оголосив у вівторок у Дрездені міністр Армін Шустер (ХДС). Цей адміністративний штаб координуватиме всі міжвідомчі заходи щодо подолання наслідків стихійного лиха.

«Екологічні катастрофи, епідемії, брак ресурсів в умовах енергетичної кризи або навіть атаки хакерів завжди ставлять перед нами нові завдання», – сказав Шустер. Лісові пожежі 2022 року показали, що управління кризами у Вільній державі потребує подальшого вдосконалення. «Саксонія зробила уроки зі свого досвіду, було розроблено концепцію захисту лісів від пожеж, закуповуються нові технології», – сказав політик ХДС.

Потрібна чітка структура

Перегляд також став результатом пандемії, коли не було технічної необхідності виклику адміністративного персоналу, але, проте, у міністерстві внутрішніх справ тривалий час доводилося приймати міжвідомчі рішення. Навіть після початку війни в Україні підготовка Вільної держави до можливої ​​енергетичної кризи здійснювалася штабом.

Працездатність персоналу має бути забезпечена у будь-який час, тому, незалежно від можливих кризових сценаріїв, має існувати чітка структура, щоб можна було швидко приймати рішення та реалізовувати заходи, особливо у критичних ситуаціях.

Крім того, необхідно розширити навчання та підвищення кваліфікації співробітників. Нові положення про персонал мають стати робочою основою для проведення у вересні транснаціональних навчань з управління кризами у зв’язку з можливими кібератаками на державні та урядові функції.

Читайте також:  Лікарняні каси очікують на дефіцит до 7 мільярдів євро в 2024 році

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я