Мешканці Індії щодня ризикують життям, пересуваючись старими спорудами.
Понад 5 тис. мостів в Індії перебувають в аварійному стані. Тому щодня пасажири ризикують життям, пересуваючись старими спорудами на поїздах і автомобілях.
Втім, про плачевний стан старих споруд стало відомо кілька років тому. У 2018 році представники Індійського центру системи управління мостами лише в одному штаті Уттар-Прадеш нарахували близько 230 мостів, що знаходяться в аварійному стані.
Незважаючи на зауваження експертів, влада індійських міст не поспішила взяти до уваги проблему. Наприклад, у звіті представників центру високо оцінювалася якість мостів, збудованих за часів британського правління. Однак прем’єр-міністр Індії Нарендра Моді досить критично поставився до спадщини Великої Британії в Індії. Як відомо, політик уже неодноразово пропонував перейменувати англійські назви вулиць та заборонити пісні англійською мовою під час проведення національних свят.
Трагедія на мосту в Індії: ще 5 тис. мостів не пройшли перевірку безпеки
Тим не менш, ситуація набула крутого повороту після обвалення мосту в Гуджараті. Трагедія забрала життя понад 140 людей. Примітно, що міст звалився одразу після тривалого ремонту.
मोरबी पुल लादसे का Video आया सामने
◆ गिरने से पलले पुल दिखा
◆ मादसे में अब तक 130 से ज़्यादा लोगों की मौत लू@bhupendrajourno #MorbiBridgeCollapse #MorbiBridge pic.twitter.com/b7k6Ab1EII
– News24 (@news24tvchannel) October 31, 2022
Згідно зі звітом поліції, близько 500 людей зібралися на мосту, щоб відзначити одне з найголовніших індійських свят Дівалі. Внаслідок високої завантаженості троси підвісного мосту обірвалися, а люди впали в річку Махчу.
Власне тепер уряд Індії стурбований іншими мостами, які мають не тільки пішохідний маршрут. Як виявилося, близько 7 тис. мостів в Індії було збудовано майже 150 років тому.
Як пояснює інженер Сахіл Мхатре, крім застарілості мостів, багато хто з них не проходить перевірку за технічними параметрами. Так, будівельники минулих століть не розраховували на навантаження вище за карети та коні. Однак зараз старі дорожні споруди змушені витримувати вагу автомобілів. А також залізничний транспорт.
Експерт зауважив, що уряд має проводити перевірку мостів кожні 3 роки. Зокрема, у сучасних мостах у конструкцію встановлюються спеціальні датчики, які контролюють навантаження на міст.
.