Netflix підвищить ціни на підписки

10

У той час як конкуренти зазнають збитків, Netflix може дозволити собі полювати на халявників. Лідер потокового мовлення, що підстібається зростанням числа користувачів, може ризикнути і підвищити ціни.

Netflix підвищить ціни на підписки

Netflix підвищить ціни на підписки

Компанія Netflix почувається настільки впевнено після успішної боротьби зі зломщиками паролів, що підвищить ціни на підписки.

Спочатку деякі варіанти передплати стануть дорожчими у США, Франції та Великобританії.

Впевненість пояснюється потужним ривком в останньому кварталі: акція проти обміну даними доступу та здешевлення підписки з рекламою збільшили кількість клієнтів на 8,76 млн осіб.

Інвестори були в захваті: акції компанії зросли більш як на 12% у ході вчорашніх позабіржових торгів.

З літа Netflix у Німеччині, серед інших країн, вживає заходів проти того, щоб користувачі передавали обліковий запис далі за одну сім’ю. За це доводиться платити додаткові гроші – або користувачі оплачують свій власний аккаунт, або власник облікового запису додає їх як додатковий учасник за 4,99 євро на місяць. Саме стільки коштує в Німеччині навіть найдешевша передплата з рекламою.

Розрахунки начебто виходять

Згідно з більш ранніми розрахунками Netflix, близько 100 млн осіб використовували пароль від іншого облікового запису.

Припинення спільного використання облікових записів пов’язане з певним ризиком: Незадоволені користувачі можуть віддати перевагу одному з численних сервісів потокового мовлення, які пропонують конкуренти.

Однак Netflix розраховує на те, що асортимент серіалів та фільмів настільки привабливий, що люди воліють платити більше. Цей розрахунок, схоже, виправдовується, незважаючи на складну економічну ситуацію у багатьох країнах.

На кінець кварталу у Netflix налічувалося 247,15 млн клієнтів, що платять.

На минулий квартал сама компанія Netflix прогнозувала збільшення числа передплатників приблизно на шість мільйонів – аналогічно до попереднього кварталу. Важливу роль тут грає дешевша передплата з рекламою: у країнах, де вона доступна, її обирають 30% нових клієнтів. В цілому за три місяці кількість клієнтів з рекламною підпискою зросло на 70%.

Читайте також:  Поетапна відмова від викопного палива як загальна кліматична мета?

У поточному кварталі Netflix очікує на приплив клієнтів у масштабах третього кварталу.

Домінування у потоковому бізнесі

Netflix підкреслює, що наслідки полювання на фрірайдерів триватимуть ще кілька кварталів: За його словами, досі деякі заходи не дійшли навіть деяких груп користувачів. Керівник компанії Грег Пітерс применшив можливий ефект від підвищення цін: Такі речі, швидше за все, будуть відображатися на нових підписках.

Вартість найдорожчої передплати Netflix з найкращою якістю зображення у майбутньому:

  • У США 22,99 дол. на місяць;
  • У Франції – 19,99 євро.
  • У Німеччині ви платите 17,99 євро.

Наразі Netflix домінує у бізнесі потокового мовлення та відривається від решти учасників галузі, заявив галузевий аналітик Річ Грінфілд в ефірі американського телеканалу CNBC.

Важливим кроком для майбутнього є те, що колишня зірка Pixar Джон Лассетер, компанія Skydance Animation, переклала свої фільми з потокового сервісу Apple на Netflix. За його словами, це може допомогти Netflix наздогнати Disney у сфері сімейних розваг.

Передплата з рекламою успішна

Підписка з рекламою має успіх, тому що багато користувачів, які раніше дивилися Netflix за паролями друзів або членів сім’ї, вибрали її, зазначив Грінфілд.

Пропонуючи рекламу, Netflix все більше націлюється на рекламні гроші, які йшли раніше на лінійне телебачення. Виручка Netflix зросла на 8% порівняно з попереднім роком і склала 8,54 млрд. доларів (8,11 млрд. євро), повідомила вчора компанія Netflix.

Прибуток зріс приблизно на п’яту частину і склав близько 1,68 млрд дол.

Читайте також:  Сестра Кіма загрожує США та ображає Джо Байдена

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я