Ілон Маск ввів обмеження на X безкоштовним користувачам

14

Спочатку Ілон Маск обмежив кількість повідомлень на X, які користувачі можуть переглядати безкоштовно. Тепер він хоче з’ясувати, чи люди готові платити невеликі гроші за активне використання платформи.

Ілон Маск ввів обмеження на X безкоштовним користувачам

Ілон Маск експериментує, ввів обмеження для безкоштовних користувачів своєї онлайн-платформи X (колишньої Twitter). Спочатку в Новій Зеландії та Філіппінах нові користувачі сервісу можуть лише публікувати повідомлення, а також цитувати або перерозподіляти чужі повідомлення, заплативши один долар США на рік. Безкоштовно X можна використовувати лише пасивно: Читати повідомлення, дивитися відео, стежити інших користувачів.

Спостерігачі скептично налаштовані

Програма є спробою захистити платформу від автоматизованих бот-аккаунтів та розповсюджувачів спаму, оголосив учора ввечері X. Результати будуть оголошені найближчим часом. Спостерігачі поставилися до цього скептично: експерт з ІТ-безпеки Маркус Хатчінс зазначив, що не зміг вигадати жодного бота, якого можна було б зупинити за допомогою плати у розмірі одного долара на рік. Скоріше, цей крок коштуватиме платформі грошей. «Спамери використовуватимуть крадені кредитні картки, а вартість повернення коштів буде вищою, ніж доходи від передплати»– Написав Хатчінс на конкуруючому сервісі Threads.

Технологічний мільярдер Маск придбав Twitter трохи менше року тому за 44 млрд дол. З того часу платформа страждає від падіння доходів від реклами, оскільки компанії побоюються негативного впливу на свої бренди. Маск неодноразово підтверджував, що сервіс, перейменований на X, заробляє на рекламі лише вдвічі менше, ніж Twitter до покупки. Він намагається більше покладатися на абонентську плату. Він уже запровадив обмеження на кількість повідомлень на день, які користувачі можуть переглядати, не вносячи при цьому плату у розмірі близько 9,50 євро на місяць.

Безкоштовне використання перевіреної моделі успіху

Кілька тижнів тому мільярдер уже заявляв, що X рухається у напрямку стягування невеликої плати за використання. Це був єдиний спосіб боротьби з ботами та спамом. Однак після цього нічого не було, і залишалося незрозумілим, чи буде реалізовано цю заяву.

Читайте також:  Байден привітав рішення Саудівської Аравії відкрити небо для рейсів до Ізраїлю

Залишити сервіси безкоштовними та фінансувати їх за рахунок реклами, так Facebook, наприклад, набрав кілька мільярдів користувачів. Twitter завжди був меншим. За повідомленнями ЗМІ, група Facebook Meta розглядає можливість запуску платної версії без реклами в Європі. Однак причиною цього, як стверджується, є не прагнення отримати більше грошей, а спроба зняти протиріччя, пов’язані із дотриманням європейських правил захисту даних.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я