“Запитай у свого лікаря”: дебати про рекламу ліків

22

На думку галузевих асоціацій, запропоноване законом повідомлення «Запитайте свого лікаря чи фармацевта» у фармацевтичній рекламі має бути переформульовано з урахуванням гендерного чинника. “Приписане законом формулювання вже не відповідає часу”, – сказав Клаус Райнхардт, президент медичної професії, виданню Redaktionsnetzwerk Deutschland (RND).

Він наголосив, що близько половини медиків – жінки. Серед працівників державних аптек майже 90 відсотків становлять жінки, заявила президент Федеральної асоціації німецьких фармацевтів (ABDA) Габріеле Регіна Овервінінг. “Чисто чоловіче використання мови в жодному разі не може бути оцінене як справедлива мовна практика”, – критикує вона.

У Законі про терапевтичні продукти формулювання «Про ризики та побічні ефекти читайте листівку на упаковці та запитуйте свого лікаря чи фармацевта» є обов’язковим. «Обов’язковий текст має бути замінений на нейтральне і водночас легко зрозуміле формулювання», – зажадав Рейнхардт. Президент Німецької асоціації жінок-лікарів Крістіана Гросс запропонувала додати в оголошення замість чоловічих професійних назв «…або спитайте свого лікаря чи фармацевта».

Глава ABDA Овервінінг висловився за правове рішення, при якому допускається кілька варіантів: Таким чином, можна дозволити «Запитайте свого лікаря або фармацевта», «Запитайте свого лікаря або фармацевта» або «Запитайте свого лікаря або фармацевта».

Сьогодні о 03:25

Заголовне фото: Christoph Soeder/dpa

.

Читайте також:  Польща заперечує зв'язок із диверсіями на "Північному потоці"

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я