На думку галузевих асоціацій, запропоноване законом повідомлення «Запитайте свого лікаря чи фармацевта» у фармацевтичній рекламі має бути переформульовано з урахуванням гендерного чинника. “Приписане законом формулювання вже не відповідає часу”, – сказав Клаус Райнхардт, президент медичної професії, виданню Redaktionsnetzwerk Deutschland (RND).
Він наголосив, що близько половини медиків – жінки. Серед працівників державних аптек майже 90 відсотків становлять жінки, заявила президент Федеральної асоціації німецьких фармацевтів (ABDA) Габріеле Регіна Овервінінг. “Чисто чоловіче використання мови в жодному разі не може бути оцінене як справедлива мовна практика”, – критикує вона.
У Законі про терапевтичні продукти формулювання «Про ризики та побічні ефекти читайте листівку на упаковці та запитуйте свого лікаря чи фармацевта» є обов’язковим. «Обов’язковий текст має бути замінений на нейтральне і водночас легко зрозуміле формулювання», – зажадав Рейнхардт. Президент Німецької асоціації жінок-лікарів Крістіана Гросс запропонувала додати в оголошення замість чоловічих професійних назв «…або спитайте свого лікаря чи фармацевта».
Глава ABDA Овервінінг висловився за правове рішення, при якому допускається кілька варіантів: Таким чином, можна дозволити «Запитайте свого лікаря або фармацевта», «Запитайте свого лікаря або фармацевта» або «Запитайте свого лікаря або фармацевта».
Сьогодні о 03:25
Заголовне фото: Christoph Soeder/dpa
.