Австралійські вчені з університету Кертін з’ясували, які якості має мати пісня, щоб стати популярною. Для цього вони проаналізували 271 композицію, що увійшла до британських чартів із 1999 по 2014 роки.
Щоб зрозуміти, наскільки швидко людський мозок опрацьовує слова пісень, дослідники за допомогою спеціальної програми оцінювали загальну складність текстів, а також наявність рим. З’ясувалося, що чим простіше був текст, тим популярнішою ставала пісня. Однак при цьому нехитрі треки залишали чарти так само швидко, як у них потрапляли.
Вчені дійшли висновку, що співзвучні рими та нескладний текст є двома головними складовими популярності треку. Однак ці ж чинники призводять до того, що пісня швидко набридає слухачеві.
Про те, як впливає на популярність музична складова композиції, дослідники не повідомили.
Раніше японські вчені виявили у щурів почуття ритму.
.