Порти мають значення як центральні логістичні пункти.
«Світлофор» у Бундестазі робить ставку на портову стратегію
Коли йдеться про підтримку портів країни, світлофорна коаліція у Бундестазі продовжує робити ставку на національну портову стратегію. Чергова пропозиція парламентської групи ХДС/ХСС, яка передбачає, зокрема, збільшення фінансування на розвиток портової інфраструктури та розширення внутрішніх зв’язків портів, була відхилена СДПН, «зеленими» та ВДП, а також лівою опозицією в Бундестазі в п’ятницю. Тільки AfD підтримала пропозицію ХДС та ХСС.
Усі, хто виступав у парламенті, погодилися з тим, що порти мають національне значення як центральні логістичні та перевалочні пункти. Однак представники урядових фракцій розкритикували пропозицію Союзу за те, що в ній немає таких важливих моментів, як зайнятість, навчання, внутрішня навігація та морський суверенітет. «Відсутня велика цілісна ідея», – сказав депутат від СДПН Йоганнес Арльт.
Стратегія має бути розроблена до вересня
ХДС/ХСС заперечив, що Німеччина вже втратила свій титул чемпіона світу з логістики. За словами депутата від ХДС Олівера Грундманна, у нього виникло відчуття, «що багато хто ще не розуміє всієї драми». “Ми просто втрачаємо зв’язок”. Його колега з ХДС Енак Ферлеманн закликав світлофорну коаліцію не чекати до кінця року, щоб представити оголошену національну портову стратегію. «Нам потрібна стратегія до конференції з національних портів у Бремені 14⁄15 вересня”.
Стосовно недавнього схвалення урядом Німеччини входження китайської державної компанії Cosco до контейнерного терміналу в Гамбурзі, депутат від ВДП Міхаель Крузе сказав: «Авторитарні держави не повинні бути допущені до нашої критичної інфраструктури». Депутат Європарламенту від “зелених” Фелікс Банашак висловив аналогічну думку. Він також закликав розробити європейську портову стратегію, «яка стверджує стійкість і суверенітет європейського морського простору проти авторитарних систем в інших частинах світу».