Що робити у разі втрати чи пошкодження багажу?

76

Gjensidige Latvija зібрала поради, що робити, якщо під час подорожі ви втратили свої речі.

Що робити у разі втрати чи пошкодження багажу?

“Подорож має бути приємним відпочинком від буднів, але ніхто не застрахований повністю від того, що багаж може бути втрачений або пошкоджений. Наші спостереження показують, що відколи люди знову стали більш активно подорожувати, випадки компенсації, пов’язані з багажем, також значно збільшилися — на 36% порівняно з 2020 роком та в 9 разів порівняно з 2021 роком, коли поїздки були жорстко обмежені, перше, що ми рекомендуємо, це вжити превентивних заходів, таких як придбання туристичної страховки, фотографування валізи та її вмісту. а також потрібно ознайомитися з інформацією конкретної авіакомпанії про дії у разі втрати багажу”, – каже Саніта Гловецька, менеджер латвійської філії Gjensidige.

Переконайтеся, що багаж справді зник

Перш ніж панікувати через те, що ваша валіза зникла, важливо спочатку переконатися, що ваш багаж не знаходиться в аеропорту. Нерідко ваші речі прибувають до аеропорту через деякий час після того, як ви прибули до пункту призначення. Отримання багажу може тривати до двох годин у великих аеропортах. Багато авіакомпаній подбали про такі ситуації і додали у свою програму можливість відстежувати статус багажу. Визначити статус багажу можна буде, якщо ідентифікаційний номер багажу буде зафіксовано заздалегідь, тому рекомендується сфотографувати валізу на мобільний пристрій після реєстрації в аеропорту. У випадку, якщо багаж не знайдено через деякий час, необхідно звернутися до довідкової служби аеропорту і зареєструвати факт втрати багажу. Якщо речі не будуть виявлені на території аеропорту, швидше за все, співробітник аеропорту запропонує вам звернутися до багажної служби відповідної авіакомпанії. Практика показує, що найчастіше багаж повертається протягом 24-36 годин, але по можливості мандрівникам рекомендується складати найнеобхідніші речі у ручну поклажу.

Читайте також:  Вода з-під крана: чи можна її пити у всій Латвії?

Також рекомендується прикріпити до дорожньої валізи бирку з вашим ім’ям та номером телефону. Таким чином, ви зможете легко розпізнати свій багаж серед речей інших пасажирів, а у разі його втрати той, хто знайде, зможе легко з вами зв’язатися.

Повідомте авіакомпанії про втрачені речі

Якщо ви підозрюєте, що ваша валіза зникла, важливо якнайшвидше повідомити про це співробітників авіакомпанії. Відповідальність за подальші дії лягає на співробітників авіакомпанії, які перебувають в аеропорту. Якщо ви не можете знайти когось із співробітників авіакомпанії, необхідну інформацію ви знайдете на сайті.

Заповніть форму про втрачений багаж

Інформацію про те, що робити у разі втрати чи пошкодження багажу, можна знайти на сайті авіакомпанії. Часто на сайтах вже є окремі розділи з усією актуальною інформацією про те, що робити, якщо ви не отримали свою валізу в пункті призначення. У цьому розділі ви знайдете форму, яку необхідно заповнити у разі втрати майна. Важливо пам’ятати, що у формі має бути максимально точна та докладна інформація, така як колір валізи, її параметри, а також вміст. Речі у валізі також повинні бути точно описані, тому перед майбутнім рейсом рекомендується сфотографувати свою валізу та її вміст, щоб полегшити процес заповнення форми. Варто зазначити, що умови авіакомпаній у разі втрати багажу можуть відрізнятися, тому важливо заздалегідь ознайомитися з ними.

Попросіть авіакомпанію про відшкодування

Важливо пам’ятати, що розмір компенсації, а також період, з якого багаж вважається загубленим, відрізняється. Часто у разі затримки багажу авіакомпанія пропонує можливість придбати та сплатити предмети першої необхідності, такі як відповідний клімату одяг, зубна паста, шампунь та інші предмети першої необхідності. Після покупки товару важливо зберегти чеки, щоб авіакомпанія чи страховик могли відшкодувати витрати.

Читайте також:  Безпечне водіння взимку: корисні поради, які стануть у нагоді кожному автомобілісту

Перший рятівник – страховик

Авіакомпанії часто просять звернутися до страховика за компенсацією, адже якщо багаж відсутній кілька годин, авіакомпанія не вважає, що така ситуація має компенсацію. У такій ситуації є можливість отримати лист-підтвердження від авіакомпанії про втрату багажу для надання страховику. Тому перед кожною поїздкою рекомендується купувати туристичну страховку, яка стане подушкою безпеки в подібних ситуаціях. Туристична страховка захистить вас не тільки у разі травми чи хвороби, але й у разі скасування рейсу, втрати чи пошкодження багажу та крадіжки майна. Зараз люди подорожують залежно від сезону: катаються на лижах Європою або насолоджуються теплом Єгипту та Азії. Мандрівники найчастіше обирають страхування медичних та репатріаційних витрат, а також нещасних випадків. Лижники додатково обирають страхування особистої відповідальності та спортивного інвентарю. Мандрівники, що літають літаком, часто включають у свою страховку багаж, скасування та переривання поїздки, затримку рейсу та документи, необхідні для подорожі.

.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я