В даний час два провайдери створюють служби таксі-роботів у Сан-Франциско – і це викликає досить сильний опір. Аварія автомобільного автомобіля, швидше за все, не призведе до зростання популярності цих транспортних засобів.
Самоврядний автомобіль збив собаку у Сан-Франциско
У рідкісній ДТП за участю самоврядного автомобіля автомобіль спорідненої компанії Google Waymo збив собаку, який вибіг на дорогу перед ним. Автомобіль рухався автономно в Сан-Франциско зі співробітником на сидінні водія, згідно з звітом Waymo для Каліфорнійського транспортного управління. Аварія сталася в критичний момент для цієї технології: Waymo і дочірня компанія General Motors Cruise зараз створюють служби роботаксі в Сан-Франциско на тлі опозиції.
У середу (за місцевим часом) Waymo у своїй заяві на сайті Ars Technica підкреслила, що програмне забезпечення правильно розпізнало собаку в травневій аварії, який вибіг на смугу руху за припаркованим автомобілем. Проте система не змогла запобігти зіткненню. Waymo повідомила технологічному блогу TechCrunch, що ні програмне забезпечення, ні людина за кермом не загальмували. Однією з причин цього було те, що собака швидко біг. Пізніше комп’ютерне моделювання підтвердило, що зіткнення було неминучим.
Головним аргументом на користь автомобілів-роботів є те, що вони безпечніші за людей на дорозі. У Сан-Франциско та Waymo, і Cruise іноді відправляють свої автономні автомобілі на дорогу без водія. Деякі мешканці міста скаржаться, що ці автомобілі іноді блокують дороги, коли вони несправні. SFMTA, яка відповідає за громадський транспорт, також критикувала, що автомобілі ускладнюють їхню роботу. Cruise оновила програмне забезпечення на всіх тролейбусах кілька тижнів тому після зіткнення із міським автобусом.
Єдина відома на даний момент аварія зі смертельним наслідком за участю самоврядного автомобіля сталася у 2018 році, коли автомобіль компанії Uber збив жінку, яка переходила вулицю під час вечірнього тест-драйву. Вона штовхала велосипед із пластиковими пакетами на кермі поруч із собою – і ситуація перевантажила програмне забезпечення Uber, яке спочатку не могло зрозуміти, з чим воно має справу. Наприкінці 2020 року Uber припинила власні розробки саморухливих автомобілів.