Через співпрацю з транссексуалом бренд «Bud Light» зазнає запеклої критики.
Пивний бренд втягнутий у культурну війну у США
Відомий американський пивний бренд Bud Light виявився втягнутий у культурну війну між лібералами та консерваторами в США. Через співпрацю з транссексуалом бренд і компанія Anheuser-Busch Inbev, що стоїть за ним, зазнають запеклої критики і закликів до бойкоту з боку правих політичних сил. Транссексуали – це люди, які не вважають, що належать до тієї статі, яку їм було присвоєно при народженні.
Інфлюєнсер Ділан Малвені на початку квітня опублікувала на Instagram інформацію про співпрацю з Bud Light, прорекламувавши бренд своїм 1,8 мільйонам передплатників. Це викликало хвилю обурення серед прихильників колишнього президента Дональда Трампа. «Bud Light» – один із найпопулярніших пивних брендів у країні.
У відповідь на це музикант Кід Рок розмістив у Twitter короткий кліп, у якому він стріляє з гвинтівки в кілька ящиків, наповнених банками пива «Bud Light», а потім лає пивний бренд та корпорацію, показуючи їм обом середній палець. Кід Рок – один із небагатьох відомих американських артистів, які відкрито підтримували Трампа під час його перебування при владі. У своєму кліпі співак також одягнув кепку з написом «MAGA». Цей акронім означає передвиборне гасло Трампа “Зробимо Америку знову великою”.
Боротьба з різними видами дискримінації заходить надто далеко
Відома республіканка та затята прихильниця Трампа Карі Лейк зі штату Арізона, навпаки, написала у Твіттері, що на одному з передвиборчих заходів її прихильники відмовилися від «Bud Light» у безкоштовному барі. Якщо ти йдеш за “woke”, ти розоряєшся, – продовжила вона, додавши: “Сумно!”.
Термін “woke” означає “бути бадьорим” і спочатку ставився виключно до расової дискримінації. Однак тепер консерватори в США використовують його зневажливо, скаржачись, що, на їхню думку, боротьба з різними видами дискримінації заходить занадто далеко. Вони також виступають, наприклад, проти того, щоб у школах дітям розповідали про транссексуальність.