Нові можливості для користувачів та рекламодавців у рекламній версії шоу Netflix: Гігант потокового мовлення всерйоз має намір отримати більше грошей, які зараз дістаються телевізійним мовникам.
Netflix запропонував дешеву версію передплати з рекламою
Netflix робить свою дешевшу версію підписки привабливішою за рахунок реклами, загострюючи боротьбу за рекламні гроші, які досі перетікали у класичне телебачення. Користувачі з рекламною підпискою незабаром зможуть завантажувати фільми та серіали для подальшого перегляду – і картинка буде чіткішою завдяки Full HD.
Через рік після запуску рівня підписки 15 млн. клієнтів приймають рекламу на сервісі, який раніше був вільний від реклами. Загалом у Netflix востаннє було 247 млн передплатників. Як ще одне нововведення, клієнти з рекламною підпискою в майбутньому зможуть користуватися сервісом на двох пристроях одночасно, про що Netflix оголосила в середу.. У новому рекламному форматі після перегляду трьох серій серіалу безпосередньо один за одним можна буде переглянути четверту серію без реклами.
Згідно з попередніми даними Netflix, близько 30% нових клієнтів обирають передплату з рекламою в країнах, де вона доступна. Ця подія супроводжується введенням обмежень на спільне використання облікових записів за межами однієї сім’ї. Вартість передплати з рекламою у Німеччині становить 4,99 євро на місяць, а найдешевша версія без реклами – 12,99 євро.
Тиск на мовників посилюється
З іншого боку, Netflix хоче заманити рекламодавців додатковими можливостями. Зокрема, вони зможуть публікувати 10-, 20- та 60-секундні ролики на додаток до нинішніх 15- та 30-секундних. Рекламодавці зможуть краще оцінювати успішність своїх рекламних кампаній і, слідуючи моделі, що зарекомендувала себе на телебаченні, спонсорувати шоу. Завдяки можливості розміщувати рекламу у конкретних жанрах, найбільш популярних програмах та окремих групах користувачів Netflix використовує свої переваги у сфері даних.
Популярність потокових сервісів посилює тиск на бізнес модель класичних телеканалів. На рідному для Netflix ринку глядачі все частіше відмовляються від дорогих кабельних контрактів із багатьма телеканалами. Справа дійшла до того, що генеральний директор Disney Роберт Ігер вважає за ймовірне майбутнє концерну без класичних телеканалів, таких як ABC. Колись вони були надійним джерелом грошей для корпорації, але тепер цей бізнес скорочується, причому швидше, ніж, за його власним зізнанням, чекав Ігер.
У той же час Disney тепер доведеться викласти не менше 8,6 млрд дол. за придбання частки, що залишилася, в потоковому відеосервісі Hulu. Гігант індустрії розваг купує 33% медіагрупи NBCUniversal. У США Hulu транслюються серіали з мовних мереж, а також демонструються фільми власного виробництва, такі як «Тільки вбивства в будівлі». У Німеччині його програми вбудовані у потоковий сервіс Disney+.
Колись Hulu на третину належала компаніям Disney, Fox та NBCUniversal. Але після поглинання Fox Disney вже володіла більшістю, а NBCUniversal мала право продати свою частку. При цьому було встановлено мінімальну вартість. Однак тепер слід обговорити, на яку суму NBCUniversal має право понад це.