Федеральне міністерство захисту прав споживачів закликало розробити чіткі правила використання штучного інтелекту (ІІ). ІІ всюдисущий у повсякденному житті людей – наприклад, під час перевірки кредитоспроможності, заявила Крістіан Роледер, відповідальний державний секретар, газет Funke Mediengruppe.
«Однак штучний інтелект може також призвести до посилення забобонів та дискримінації». Наприклад, споживачі можуть бути усунені від участі в економічній діяльності. Щоб запобігти цьому, системи штучного інтелекту мають бути «розумно навчені, постійно оцінюватись і перевірятися» перед використанням на ринку, додав Рохледер.
У своїй вчорашній заяві Німецька рада з етики висловилася за строгі обмеження на використання ІІ. “Використання ІІ має розширювати людський розвиток, а не зменшувати його”, – сказала Олена Буйкс, голова ради. Німецька рада з етики – це незалежний орган у Німеччині, який займається етичними питаннями та проблемами в галузі природничих наук, медицини та охорони здоров’я.
.