“Вже є інші федеральні землі, які оголосили, що знайдуть свою власну систему зниження 49 євро”, – сказав лідер парламентської партії та землі СДПН газеті Deutsche Presse-Agentur. «Ми взяли на себе зобов’язання щодо соціального квитка в 9 євро та за квитком у 29 євро. Я впевнений, що Бранденбург підтримає цей шлях».
Проте вже неодноразово звучала критика з боку сусідньої землі та іноді виникали складні дискусії у наглядовій раді VBB щодо ідей Берліна щодо недорогого користування громадським транспортом. «Зрештою, бранденбуржці теж зацікавлені у сильному транспортному об’єднанні та не зацікавлені у тому, щоб у цьому процесі виникали складнощі», – сказав Салех. “Ви можете говорити про різні варіанти, але цілі, які ми ставимо перед собою – мати пільговий громадський транспорт для всіх, – ми дотримуємося”.
Салех покладає провину за труднощі у просуванні проекту на сенатора від «зелених» Беттіну Яраш: «Поки що він скоріше провалився через некомпетентність відповідального керівництва сенату у тому, щоб сформулювати та узгодити все це відповідним чином та чітко».
Вважається дуже малоймовірним, що квиток за 29 євро діятиме без перерви з травня та надалі. «Можливо, на початку буде прогалина. Але ви плануєте щось подібне не на один чи два місяці, а кілька поколінь вперед», – сказав Салех. Він додав, що це сприятиме недорогій мобільності, а також захисту клімату на багато років уперед. «Я хочу, щоб ми досягли мети кліматично-нейтрального Берліна швидше, ніж раніше. Заплановані на це 10 мільярдів євро – вклад у цю справу, 29 та 9 євро – також вклад».