Кількість платних передплат на сайті знайомств зросла на 10%.

Користувачі Tinder стали платити за знайомства більше, незважаючи на загальне зниження витрат на інші потреби. Скорочення торкнулося навіть таких важливих витрат, як придбання продуктів харчування. Проте, за даними сайту знайомств, кількість платних передплат на додаток для знайомств в останні місяці по всьому світу зросла на 7%.
Як повідомляє ВВС, залучити додатковий інтерес користувачів допомогло повернення функції «змахування». Вона дозволяє користувачам проводити пальцем вправо та вліво на екрані смартфонів залежно від того, цікавить їх інша людина чи ні.
Незважаючи на зростання числа платних передплат на додаток для знайомств, сервіс відзначає і негативні тенденції. Наприклад, останнім часом його користувачі стали витрачати менше на такі функції як «Суперлайки» та «Підвищення», щоб зробити свій профіль більш помітним.
Користувачі Tinder стали платити за знайомства більше: зростання на тлі падіння
Match Group прогнозує в 4 кварталі 2022 подальше зростання виручки Tinder. Загалом у Match Group близько 100 млн. активних користувачів, з яких переважна частка припадає на Tinder. У тому числі 16,5 млн осіб користуються платними підписками та послугами.
За даними компанії, за останні місяці кількість платників збільшилася на 200 тис. осіб. Таким чином, приріст за короткий час склав більше 1% від загальної кількості користувачів.
Збільшення аудиторії сервісу знайомств відбулося, як вважають Tinder, на тлі внутрішніх проблем. Наприклад, ряд змін у керівництві, включаючи догляд його головного виконавчого директора. Сервіс досі не зміг знайти кандидатуру на вакансію.
Позитивні фінансові результати Tinder показав і натомість загального зниження показників діяльності великих технологічних компаній. Так, нещодавно Apple і Amazon попередили, що їх продажі падають через скорочення споживчих витрат.
Читати також:
.