Дві аварії за участю безпілотних автомобілів Cruise сталися у Каліфорнії. У справу втрутилося транспортне відомство. Тепер заходів вжила материнська компанія.
GM призупинило виробництво автомобілів без керма
Після того, як компанія Cruise, що займається виробництвом роботаксі, була змушена припинити рух без людей за кермом, її материнська компанія General Motors припиняє виробництво майбутнього покоління автомобілів без керма та педалей.
Після випуску невеликої кількості передсерійних автомобілів виробництво машин, що отримали назву «Origin», буде на якийсь час припинено, оголосив представник GM. Він не повідомив, коли воно може бути відновлено.
Автомобілі «Origin» були розроблені спільно з компанією Honda і, за попередніми планами, через кілька років будуть використовуватися і в Японії. У прямокутних автомобілях із зсувними дверима немає місця для водія.
Заборона після аварій
Після двох аварій за участю пішоходів каліфорнійське транспортне відомство Cruise заборонило рух вулицями Сан-Франциско автомобілів без водія. Після цього дочірня компанія GM припинила експлуатацію автомобілів без водія та в інших місцях. Автомобілям конкуруючої компанії Waymo, як і раніше, дозволено їздити Сан-Франциско без водія.
Рішення влади було викликане, зокрема, ДТП, що сталася на початку жовтня, в якому жінка потрапила під автомобіль Cruise і була протягнута ним на кілька метрів. Згідно зі звітом про ДТП, пішохід спочатку потрапив під інший автомобіль з людиною за кермом, а потім його відкинуло перед автомобілем, що саморухається. Незважаючи на те, що самоврядний автомобіль відразу ж загальмував, запобігти зіткненню вже не вдалося.
Особливе занепокоєння дорожніх служб викликає те, що сталося після цього. Роботаксі спочатку зупинилося, але потім спробувало з’їхати на узбіччя. Жінку, яка застрягла під машиною, протягло близько шести метрів, а швидкість автомобіля перевищила 11 км/год, йдеться у рішенні відомства.. Крім того, компанія Cruise спочатку представила аварію як невинну. Наразі компанія проводить розслідування первинного спілкування з владою після аварії.