62% компаній в Індії підтвердили зростання прибутку.
Понад 100 компаній в Індії відзначили зростання прибутку до кінця жовтня. Як виявилося, прибутки індійських компаній збільшилися на тлі фестивалю Дівалі.
Як пояснив економіст компанії QuantEco Research Вівек Кумар, бізнес в Індії отримав «святковий імпульс». А це помітно вплинуло на показники прибутку. За даними аналітиків, із 191 компаній близько 118 повідомили про зростання прибутку. Крім того, майже всі підтвердили збільшення квартальної виручки.
Доходи індійських компаній збільшилися: жителі Індії не шкодують грошей після ослаблення ковидних обмежень
Власне зростання продажів і замовлень спостерігалося ще перед фестивалем. Як відомо, святковий сезон вперше за останні два роки проходив без будь-яких коронавірусних обмежень. Тому роздрібні продажі в Індії досягли піку під час святкового фестивалю Дівалі.
Як і кілька років тому, у розпал свята індійці не шкодували коштів на одяг, прикраси, продовольчі товари та автомобілі. Наприклад, провідний індійський автовиробник Maruti Suzuki повідомив, що квартальний прибуток компанії збільшився у 4 рази.
Як відзначає виконавчий директор провідної мережі індійських магазинів Shoppers Stop Відень Наїр, це перший фестиваль в Індії після пандемії. Люди прагнуть проводити більше часу із сім’єю та друзями. А також готові витрачати гроші на подарунки та розваги. Тому цього кварталу виконавчий директор Shoppers Stop очікує, що продажі перевищать навіть допандемійні показники.
Крім того, будівельна компанія Larsen & Toubro відзначила сплеск замовлень на тлі ослаблення обмежень, пов’язаних із Covid-19. Експерти у сфері нерухомості прогнозують, що продаж житлових квартир в Індії цього року перевищить попередній пік 2014 року.
Індійські виробники зазнають збитків на тлі глобальної економічної нестабільності
Як зазначає голова державного банку Індії SBI, за умов глобальної економічної кризи індійська економіка продемонструвала стійкість.
Проте, нестабільна економічна ситуація позначилася на індійських виробниках. Наприклад, країна скоротила експорт цукру та рису через зростання цін на продукти харчування. Наразі виробники продовольчих товарів намагаються насамперед задовольнити внутрішній попит споживачів.
Нагадаємо, зростання цін на папір призвело до значних витрат друкованого бізнесу Індії. Так, великі медіакомпанії зазнають збитків, оскільки вартість друкованих матеріалів збільшилася майже на 30% за останні місяці.
.