Кім Кардашьян – не лише одна з найвідоміших зірок реаліті-шоу в США, а й прониклива бізнес-леді. Тепер 43-річна жінка може зробити великий переворот. Зі своєю маркою спідньої білизни Skims вона в майбутньому постачатиме гравців NBA і WNBA.
Бренд Skims уклав партнерство з NBA
Про те, що Кім Кардаш’ян уже багато років є не просто зіркою реаліті-шоу, свідчить і остання угода, укладена підприємницею. Бренд Skims, одним із засновників якого вона є, уклав багаторічне партнерство з Національною баскетбольною асоціацією (NBA).
Таким чином, Skims став “офіційним партнером NBA з продажу нижньої білизни”, йдеться у прес-релізі. Крім північноамериканської професійної ліги, Skims стане партнером Жіночої національної баскетбольної асоціації (WNBA) – професійної жіночої ліги – та парасолькової організації USA Basketball.
Кардаш’ян «неймовірно пишається цим партнерством»
«Я неймовірно пишаюся партнерством Skims з NBA», – цитує 43-річну підприємницю та провідну реаліті-шоу. За її словами, це свідчить про «зростаючий вплив Skims на культуру». Вони хочуть співпрацювати з NBA, щоб «об’єднати людей усіх верств суспільства через моду, спорт та таланти». Бізнесвумен оголосила про партнерство на Instagram, де за нею наразі стежать понад 364 млн людей.
Адам Сільвер, комісар НБА, похвалив Skims за те, що вона стала «одним із наших найкультурніше впливових брендів». Разом вони хочуть запропонувати шанувальникам баскетболу та клієнтам бренду «унікальний досвід» у рамках партнерства. Що саме це означає, поки незрозуміло. Наприклад, під час телевізійних трансляцій матчів NBA та WNBA розміщуватиметься реклама у віртуальному периметрі. Імовірно, деякі спортсмени та спортсменки з’являтимуться у спідній білизні Skims.
Угода, швидше за все, стане ще одним великим поштовхом для розвитку бренду. Згідно з опублікованим у липні звітом у New York Times, через чотири роки після свого заснування компанія Skims вже оцінюється в чотири мільярди доларів США.