Майже половині, або 44% жителів Латвії не має значення, хто продає автомобіль – юридична чи приватна особа. Вибираючи останнього, ризики придбати транспортний засіб з технічним шлюбом, на виправлення якого будуть потрібні додаткові кошти, набагато вищі. Крім того, лише від 20% до 30% опитаних перед покупкою транспортного засобу використовують бази Дирекції безпеки дорожнього руху (CSDD), щоб перевірити історію чи технічні показники автомобіля – так свідчить опитування, проведене найбільшим у Балтії торговцем уживаними автомобілями Longo Group та дослідницьким бюро Norstat .
“Хоча придбання автомобіля – це важлива покупка, велика частка покупців все ще готові ризикувати, купуючи “кота в мішку”. Вони не перевіряють публічно доступну інформацію про автомобілі та обирають таких продавців, які можуть лише обіцяти, а не надавати реальні гарантії, що після придбання автомобіля не розкриються якісь дефекти”, – коментує результати дослідження засновник та голова правління Longo Group Едгарс Церпс. Дані дослідження демонструють, що лише кожен третій із десяти респондентів охочіше купує автомобіль у компанії, а не у приватної особи.
Також порівняно невелика кількість людей використовує пропоновані CSDD можливості перевірити історію автомобіля перед його придбанням. Лише 35% опитаних перевіряють у цій базі зафіксований під час техогляду пробіг. Ще менше (28%) покупців перед придбанням автомобіля шукають інформацію про те, чи не була обрана машина залучена до дорожньо-транспортних пригод. Стільки ж опитаних використовують можливість переконатись, що обрана машина зареєстрована у Латвії.
“Ми як лідер галузі виступаємо за прозорий процес продажу автомобілів. Longo Group надає своїм клієнтам велику інформацію про стан автомобіля в момент покупки, оскільки кожен транспортний засіб перед покупкою перевіряється в нашому сервісному центрі. Крім того, ми даємо можливість перевірити будь-який автомобіль Longo у вибраному клієнтом сервісі, запросити обраного фахівця із собою, провести тест-драйв та отримати додаткову інформацію про стан автомобіля”, – наголошує Церпс, закликаючи і інших торговців уживаними автомобілями зробити процес придбання автомобіля максимально прозорим, щоб упорядкувати галузь.
.