Через зниження попиту на iPhone 14 смартфон буде вироблятися в менших обсягах цього року.
Видання новин Bloomberg повідомляє на основі анонімних джерел, що компанія Apple скорочує виробництво iPhone 14 цього року як мінімум на 3 мільйони одиниць, ніж спочатку передбачалося. Це пов’язано насамперед зі зниженням попиту на телефони нової моделі. А по-друге, через скорочення потужностей заводів компанії у Китаї.
Apple скорочує виробництво iPhone 14: причини
Компанія та її постачальники тепер прагнуть виробити 87 мільйонів пристроїв або навіть менше, порівняно з метою 90 мільйонів одиниць раніше, повідомили анонімні джерела.
Зниження виробництва насамперед пов’язане з падінням попиту на моделі iPhone 14 і 14 Plus, дешевші альтернативи преміальної лінійки смартфонів «Pro».
Також важливим фактором скорочення виробництва є проблеми з постачанням та виробничими потужностями в Китаї на заводі в Чженьчжоу, який знаходиться під карантином через Covid-19.
Згідно з аналізом найбільшого у світі ринку смартфонів, проведеного Jefferies, продаж iPhone 14 і Plus швидко знизився з моменту їх запуску, і зниження виробництва в Китаї посилює ситуацію.
Нещодавно компанія Apple заявила, що попит на її пристрої iPhone 14 Pro і Pro Max залишається високим, хоча виробництво цих телефонів буде обмежено локдауном в Чженчжоу. В результаті скорочення торкнеться лише непопулярних у покупців iPhone 14.
Чому локдаун у Китаї так сильно вплинув на виробництво техніки компанії?
Завод у Чженчжоу, керований Foxconn Technology Group і також відомий як iPhone City, є основним виробничим центром Apple для збирання професійних версій своїх iPhone.
Після початку локдауну в Чженчжоу, який триватиме протягом тижня до 9 листопада, Foxconn заявляє, що тісно співпрацює з урядом, щоб викорінити пандемію та звести до мінімуму збої.
Більш серйозною проблемою Apple найближчими тижнями може стати спад попиту на iPhone, а не пропозиції. Жорстка політика Китаю щодо коронварірусу Covid Zero призвела до раптових блокувань по всій країні, що загальмувало економічну активність. Щоденні випадки Covid-19 досягли шестимісячного максимуму, що може негативно вплинути на продажі компанії.
.