Різдвяний період після випуску нових iPhone традиційно є найважливішим часом для Apple. Цього разу компанія очікує, що продаж буде на рівні попереднього року.
Apple планує збільшити продажі у різдвяний квартал
Apple не очікує великих стрибків у майбутньому різдвяному бізнесі. Компанія, що виробляє iPhone, прогнозувала продажі у поточному діловому кварталі на рівні попереднього року – і тим самим розчарувала очікування зростання деяких інвесторів. У той же час компанія очікує подальшого зростання продажів iPhone – свого найважливішого продукту.
У фінансовому кварталі Apple, що завершився у вересні, отримала прибуток у розмірі майже 23 млрд дол. завдяки попиту на iPhone. Новий iPhone 15 надійшов у продаж у вересні та зіграє свою роль у різдвяному бізнесі.
Обсяг продажів iPhone зріс на 2,8% порівняно з аналогічним періодом минулого року і склав 43,8 млрд. доларів, оголосила компанія Apple після закриття американської фондової біржі в четвер. Це збіглося з очікуваннями інвесторів. iPhone не лише приносить майже половину доходів компанії, але й дає їй можливість надалі продавати передплати, наприклад, на додаткові обсяги пам’яті чи потокову передачу музики.
У сегменті послуг, де, крім іншого, сходяться доходи від підписки та доходи від App Store, продажі зросли на добрих 16% і досягли 22,3 млрд дол.
Китайський сегмент не виправдав очікувань
Оборот по комп’ютерах Mac, навпаки, впав на третину і склав 7,6 млрд дол. Apple відзначила, що в тому ж кварталі минулого року відкладений попит після попередніх застоїв у виробництві призвів до зростання продажів. Крім того, випустили нове покоління популярної моделі Macbook Air. Тепер Apple розраховує на нові моделі Macbook Pro з потужнішими чіпами.
Apple не виправдала очікувань аналітиків з продажу в китайському сегменті, який включає бізнес компанії на Тайвані і в Гонконгу. Виторг у цьому сегменті знизився на 2,5% і склав близько 15,1 млрд доларів. Нещодавно конкурент Huawei, який сильно постраждав від санкцій США, знову домігся там успіху з новим смартфоном. Також виникає питання про те, як напруженість у відносинах між Пекіном та Вашингтоном може вплинути на бізнес-групи. Ціна акцій компанії впала на три відсотки під час торгів у США.
Загалом квартальний виторг компанії знизився приблизно на один відсоток до 89,5 млрд дол. У той же час Apple збільшила свій прибуток з 20,7 млрд доларів в аналогічному кварталі минулого року до 22,96 млрд доларів (21,6 млрд євро). Фінансовий квартал тривав на тиждень довше, ніж рік тому. У свою чергу, поточний фінансовий квартал буде на тиждень коротший за аналогічний період 2022 року, що, за словами фінансового директора Луки Маестрі, є однією з причин збереження прибутку на торішньому рівні. З іншого боку, повторення результатів того періоду також поповнить скарбницю Apple: Компанія отримала трохи менше 30 млрд дол. прибутку за непоганих 117 млрд дол. продажів.