Алкогольні напої від зірок: хто підкорив споживача

54

Світовий ринок елітного алкоголю величезний і навіть зірки світової величини хочуть свій шматочок пирога.

Бред Пітт, Жерар Депардьє, а тепер і Кемерон Діаз – усіх цих зірок поєднує одне: кожен із них випустив свої власні алкогольні напої.

І вони не єдині знаменитості у алкогольному бізнесі.

Алкогольні напої від зірок

Нове Cabernet Sauvignon від Кемерон Діаз виглядає розкішно. Принаймні так вважає провідний американського ток-шоу Джиммі Феллон.

Нещодавно актриса відвідала його шоу, щоб прорекламувати своє червоне вино. Фелон захоплювалася темно-рожевою етикеткою на пляшці, де вказано, що вино веганське і не містить штучного цукру.

Звичайно ж, ведучий та Діаз також підняли тост один за одного. Принагідно Діаз також представила свій нинішній фільм. Але так чи інакше було ясно: 50-річна жінка тепер воліє виробляти вино.

Два роки тому, насолоджуючись келихом вина з подругою вона помітила, що в той час як вона ретельно стежить за тим, чи є продукти, що входять до її догляду за шкірою або споживані продукти харчування, екологічно чистими та органічними, це не так, коли йдеться про алкогольні напої. Згодом дві жінки підняли тост за Avaline, самостійно створену ними марку вина.

Жерар Депардьє, Кайлі Міноуг та інші

Бізнес, пов’язаний із виробництвом спиртних напоїв – надзвичайно прибуткова справа, що доводять знаменитості-чоловіки. Наприклад, Жерар Депардьє, французький актор вже 1989 року був серед виноградарів Луари, а американський режисер Френсіс Форд Коппола пресує Rose, названу на честь його дочки Софії, в окрузі Сонома, Каліфорнія.

І це не кажучи про південнофранцузькі вина голлівудської зірки Бреда Пітта, які настільки успішні, що навіть стали предметом обговорення на церемонії вручення премії «Оскар» цього року.

Адже там подавали саме його рожеве шампанське.

Читайте також:  Поліція Південної Кореї вибачається за тисняву в Сеулі

Тим часом дедалі більше знаменитих жінок із шоу-бізнесу приходять у цей бізнес. Крім Кемерон Діаз, Кайлі Міноуг у 2020 році випустила колекцію вин, що носить її ім’я. Звичайно, австралійська поп-зірка, ймовірно, рідко сама стоїть у бочці із суслом, але її просік, зокрема, продається дуже добре.

Він особливо популярний у Великій Британії. Пол Шаафсма, партнер, з яким Міноуг розробляє свої вина, зазначив: «В Англії 93% споживачів ніколи не відвідують виноробню або виноградник і не зустрічаються з виноробом. Все їхнє уявлення про вино зводиться до того, що вони йдуть проходом супермаркету і думають: «Боже мій, сподіваюся, я не помилюся з вибором». Якщо вони куплять пляшку, бо знають Кайлі Міноуг, і якщо ми поставимо у пляшку якісне вино, вони повернуться».

Історії, що ховаються за пляшками

Знаменитості таким чином виступають у ролі провідників у непрозорому тумані алкогольних брендів. І історії, що стоять за напоями, також гламурні: у 2017 році Міноуг записувала альбом у Нешвіллі та часто випивала келих Rose увечері після роботи. Саме тоді виникла ідея створити таке вино самостійно.

Історія створення яєчного лікеру Міхаели Шаффрат, раніше відомого як Gina Wild, набагато більш приземлена: розчищаючи горище в будинку своєї бабусі, вона знайшла пожовклий аркуш паперу з почерком, на якому був написаний рецепт яєчного лікеру бабусі Марти.

Шаффрат додала до лікеру марципан. “І я впевнена, що бабуся Марта посміхнулася б і сховала рецепт марципана на горищі”, – переконана Шаффрат.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я