Як поводитися після аварії? Головні стереотипи та суттєві помилки

24

Латвійське бюро страховиків транспортних засобів (LTAB) провело опитування автоводіїв та узагальнило головні стереотипи та суттєві помилки, що найчастіше впливають на дії автоводіїв після дорожньо-транспортних пригод (ДТП).

“Більше п’ятої частини водіїв, які потрапили у дрібні ДТП, вважають за краще не заповнювати узгоджене повідомлення, а викликають на місце події співробітників державної поліції, які змушені працювати кур’єрами, доставляючи бланки узгоджених повідомлень”, – коментує Яніс Абашинс, голова правління LTAB.

Березневе опитування водіїв, проведене LTAB, також показало, що 1,9% водіїв не зберігають при собі узгоджену форму сповіщення, оскільки впевнені, що ніколи не потраплять в аварію, а 7,4% не возять її із собою, бо забобонні і не хочуть “накликати лихо”. Ще 7,9% покладаються на те, що інший учасник аварії матиме копію погодженого повідомлення. “Кількість таких водіїв зменшується рік у рік, але частка водіїв, які вважають за краще викликати державну поліцію на дрібні аварії, тим самим розтрачуючи її ресурси і створюючи непотрібні пробки, все ще дуже висока (21,9%)”, – наголошує Абашинс.

Голова правління LTAB зазначає, що багато учасників аварій досі припускаються помилок, коли при заповненні узгодженого повідомлення малюють схему ДТП: “У узгодженому повідомленні схема ДТП має бути намальована в момент зіткнення, із зазначенням розташування проїжджих частин, напрямків руху транспортних засобів, їх положення на момент зіткнення, дорожніх знаків, назв вулиць або доріг, на жаль, на практиці в багатьох заповнених повідомленнях другого водія ми бачимо, що водії зобразили транспортні засоби такими, якими вони були після ДТП, не вказуючи напрямки руху транспортних засобів. та дані опитування – 19,5% водіїв переконані, що у погодженому сповіщенні слід зображати транспортні засоби у тому стані, в якому вони перебувають після ДТП”.

Читайте також:  Любите спати голяка? Названо несподівані плюси сну без одягу

Щоб спонукати водіїв частіше користуватися узгодженими повідомленнями після ДТП та пояснити, як правильно їх заповнювати, LTAB у квітні розпочне інформаційну кампанію, в ході якої будуть проведені різні комунікаційні заходи та збільшено доступність друкованих та електронних узгоджених сповіщень. Абашинс нагадує, що для полегшення дій водіїв після ДТП LTAB п’ять років тому розробив додаток LTAB OCTA, який дозволяє заповнити узгоджене повідомлення в електронному вигляді на будь-якому смарт-пристрої, а завдяки можливостям авторизації користувача таке заповнене в електронному вигляді узгоджене повідомлення має таку саму силу. як та його друкована версія.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я