У суперечці про нові автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння федеральний міністр транспорту наполягав на тому, щоб автомобілі, які працюють на електронному паливі, були дозволені до реєстрації навіть після 2035 року. Тепер, мабуть, у дебатах намітився прогрес.
Вісінг веде суперечку про двигун внутрішнього згоряння
У суперечці про майбутнє нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння федеральний міністр транспорту Фолькер Віссін упевнений, що тепер буде знайдено життєздатне рішення. Політик ВДП повідомив Deutsche Presse-Agentur, що було проведено тісні консультації з Комісією ЄС і що після ретельного вивчення їй було надано конструктивну пропозицію щодо вирішення проблеми. «Ми вважаємо, що цим було отримано відповіді не лише на всі питання істоти, а й на юридичні питання».
Вісінг додав: «Ніщо не повинно перешкоджати схваленню новостворених зареєстрованих транспортних засобів з двигунами внутрішнього згоряння, що заправляються виключно синтетичним паливом, навіть після 2035 року». Тепер очікується, що Комісія ЄС зробить відповідну заяву, встановить чіткі терміни та ініціює процес ухвалення відповідних правових актів.
У четвер увечері міністерство направило до Брюсселя відповідь на останні пропозиції Комісії ЄС щодо вирішення проблеми, як повідомляють урядові джерела у Берліні. Про їхні пропозиції стало відомо на початку тижня. Відповідно, відомство визначило у проекті критерії для схвалення нових транспортних засобів, що працюють виключно на CO2-нейтральному паливі.
Передумовою для цього є принципова угода Європарламенту та країн ЄС, за якою з 2035 року в ЄС можуть бути зареєстровані лише нові автомобілі без викидів. Проте Німеччина наполягає у тому, що й після цієї дати нові автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння матимуть право працювати на електронному паливі, тобто. кліматично нейтральному штучному паливі, що виробляється за допомогою екологічно чистої електроенергії. Тому підтвердження угоди державами ЄС, заплановане на початок березня, спочатку запобігло Німеччині.