Уряд хоче скоротити термін ув’язнення за неоплачені штрафи

20

В Німеччині, у майбутньому тим, хто не може чи не хоче платити штраф, не доведеться проводити у в’язниці стільки часу, скільки раніше. Федеральний кабінет міністрів прийняв відповідний законопроект цієї середи. Він передбачає, що один день альтернативного тюремного ув’язнення прирівнюватиметься вже не до одного, а до двох так званих денних вироків. Таким чином, час перебування за ґратами скоротиться вдвічі. Розмір денного покарання переважно залежить від доходу обвинуваченого.

У цьому проекті про перегляд закону про санкції не розглядається питання про те, чи безбілетний проїзд має більше не бути кримінальним злочином, а лише адміністративним правопорушенням. За словами федерального міністра юстиції Марка Бушмана (СвДП), можливість такої реформи буде розглянута наступного року.

Облік соціальних змін

Проект, який ще має бути схвалений Бундестагом, також передбачає розширення каталогу причин, які мають братися до уваги під час вироку. Відповідний пункт кримінального кодексу, в якому вже перераховані «расистські, ксенофобські, антисемітські чи інші нелюдські» мотиви, планується доповнити «гендерними» та «проти сексуальної орієнтації» мотивами. Це означає, що чоловіки, які вчиняють насильство щодо жінок, тому що вони вважають, що мають право розпоряджатися життям жінки, будуть піддаватися суворішим покаранням, ніж раніше. Виправлення також застосовуватиметься до дій, спрямованих проти ідентичності людей трансгендерної чи інтерсексуальної статі.

Вимоги до приміщення в реабілітаційний центр мають бути жорсткішими. Мета запланованої поправки – зосередити потенціал на наркоманах, які справді потребують лікування. Щоб не створювати хибних стимулів для обвинувачених підкреслювати власну наркозалежність з тактичних міркувань, призупинення терміну покарання до умовного, що залишився, також має бути можливим для правопорушників у таких клініках у принципі тільки після двох третин терміну покарання, на даний час це вже можливо при половині терміну покарання. «В останні роки різко зросла кількість людей, поміщених до реабілітаційного центру після засудження у кримінальній справі», – сказав Бушманн. Багато клінік перевантажено, сказав він.

Читайте також:  Угода зі США про обмін ув'язненими

У ході внутрішнього голосування до проекту, представленого Бушманом, було внесено незначні зміни. Через три роки, а не через п’ять років, кількість осіб, які відбувають покарання, що замінює позбавлення волі, оцінюватиметься залежно від кількості штрафів. Крім того, необхідно вивчити, як новий стандарт конвертації впливає на готовність обвинувачених платити.

У майбутньому передбачається дозволити передачу персональних даних приватним організаціям, які надають допомогу правопорушникам з певною метою. Потім їхні соціальні працівники зможуть підказати засудженим, як «погасити штраф на виплат або зайнятися громадськими роботами, щоб уникнути виконання покарання, яке замінює позбавлення волі». Міністри юстиції наполягали на включенні цього пункту.

DAV: Потрібна масштабніша реформа

Асоціація адвокатів Німеччини (DAV) хотіла б бачити ще масштабнішу реформу закону про санкції. Вона хоче, щоб безквитковий проїзд більше не розглядався як кримінальний злочин, а лише як адміністративне правопорушення. Заміна покарань позбавленням волі має бути скасована «або принаймні обмежена для тих, хто не бажає платити».

Асоціація суддів Німеччини виступила за обмеження злочину безквиткового проїзду «ядром, яке карається». «Проїзд у громадському транспорті без квитка повинен каратися тільки в тому випадку, якщо відповідні особи долають бар’єри доступу або оминають контроль доступу», – заявив виконавчий директор Федеральної служби Свен Ребен. Тим, хто сідає в автобус або трамвай, не обманюючи або обходячи технічні засоби захисту від безквиткового проїзду, більше не повинно загрожувати покарання. Для цих випадків достатньо буде цивільно-правових компенсаційних вимог транспортних компаній, таких, як підвищений транспортний збір.

Насамперед, самі транспортні компанії покликані більш ефективно запобігати безквитковому проїзду за допомогою ефективних технічних обмежень доступу та більш частих перевірок. Ребен підрахував: «Якби правопорушення було обмежене, як пропонується, то в’язниці також розвантажилися б, бо близько чверті всіх альтернативних вироків позбавлення волі пов’язані з безквитковим проїздом».

Читайте також:  Три тонни кокаїну Тихому океані

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я