У світі впав попит на далекі авіарейси

30

За даними опитування, люди у всьому світі хочуть менше літати. Все частіше екологічні проблеми пригнічують бажання подорожувати.

 

Попит на дальні авіарейси у світі впав

Консалтингова фірма Roland Berger очікує, що цього року попит на авіаперевезення в усьому світі буде нижчим. Порівняно з докоролівським 2019 роком, кількість очікуваних ділових поїздок знизиться на 28 %, повідомила компанія у вівторок за результатами опитування 7000 учасників на основних світових ринках. Заплановані особисті поїздки, як очікується, скоротяться на 19%, йдеться у повідомленні.

За даними компанії, замість авіаперельотів люди все частіше використовують онлайн-комунікації. У разі ділових поїздок як причини відмови від поїздок також називалися зміна політики щодо поїздок, нові юридичні вимоги і, що стає все більш поширеною тенденцією, екологічні проблеми.

Більше залізничних та автомобільних поїздок

Більшість респондентів планують скоротити кількість авіаперельотів на користь залізничних чи автомобільних поїздок. Крім того, 90% готові платити на п’яту частину більше за авіаквитки, якщо це дозволить знизити вплив на клімат, пояснив партнер Roland Berger Ян-Філіпп Хазенберг. Тому для багатьох постачальників є важливим питанням розширення асортименту своєї продукції за рахунок включення зелених продуктів з вищими цінами.

Високе схвалення компенсаційних виплат поки що не відбивається на фактичній поведінці під час бронювання. Під час пробних рейсів з такими тарифами у Скандинавії авіакомпанія Lufthansa змогла переконати два відсотки пасажирів. Цільовий показник для «зелених тарифів», пропонованих по всій групі минулого тижня, становить п’ять відсотків. За даними компанії, 20% викидів CO2 вдається уникнути завдяки використанню екологічно чистого авіаційного палива (SAF). Інші 80% від додаткової ціни йдуть на сертифіковані проекти захисту клімату.

Компенсація викидів CO2 піддається критиці, оскільки це може спокусити людей купити квиток із чистою совістю, не докладаючи особливих зусиль замість того, щоб діяти більш дружелюбно до клімату. Однак у разі неминучих викидів Федеральне агентство з охорони навколишнього середовища, наприклад, також визнає переваги компенсації. За умови правильної реалізації вони можуть стати частиною амбітного захисту клімату.

Читайте також:  Трампа допитають про ділову практику у Нью-Йорку

.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я