«Зелені» вважають, що правлячому меру настав час терміново звернутися до округів.
Спірна політика Берліна щодо велосипедистів
Обговорення спірної політики Сенату щодо велосипедистів, на думку лідера Партії «зелених» Беттін Яраш, є ознакою того, що новий уряд штату скочується в кризу. «Абсурдно зупиняти перспективне планування. І також абсурдно робити це з аргументом, що необхідно розставити пріоритети», – сказала Яраш у п’ятницю в інтерв’ю Deutsche Presse-Agentur з приводу заяви сенатора з транспорту Маньї Шрайнер (ХДС) про зупинення численних проектів велодоріжок.
«Ще до початку планування та введення в експлуатацію підприємства розставляють пріоритети. Проекти, які б могли бути реалізовані, тепер відкладаються». Це протилежно до принципу «доведення справи до кінця», про який ХДС заявляла під час передвиборчої кампанії. «Такі питання, як це, також показують, чи можна змусити це місто працювати чи ні», – сказала Яраш. «Хаос на шляху циклу все більше переростає у справжню першу кризу».
Вона додала, що можна лише похитати головою над оцінкою лідера СДПН Салеха комунікаційної катастрофи Сенату щодо велодоріжок. «Я наголошую, що комунікаційну катастрофу можна вирішити не суперечками на публіці, а проясненням проблем у Сенаті, – сказала політика «зелених». – Інакше ви зробите ще гірше. Громадськість, що стоїть разом у чорно-червоному, не пережила навіть перші 100 днів».
Ось чому вона вважає, що правлячому меру настав час покласти цьому кінець і терміново звернутися до округів. Тому що райони почуваються подвійно обділеними новим Сенатом. «З приводу довільної зупинки їхніх планів щодо будівництва велосипедних доріжок та у зв’язку з наступним подвійним бюджетом та питанням про те, що райони зможуть або не зможуть тоді собі дозволити».
Місту потрібна адміністративна модернізація
Правлячий бургомістр Берліна Кай Вегнер, за її словами, повинен насамперед повільно показати, як він уявляє собі місто, що функціонує. «Ми, «зелені», однозначно готові до конкретної адміністративної реформи, яка проводиться разом із районами, а не проти них, – сказала Яраш. – Місту потрібна адміністративна модернізація, і потрібна швидко, але вона робиться разом із адміністрацією та разом із районами».
«Те, як новий уряд підійшов до питання будівництва велосипедних доріжок, руйнує будь-яку довіру до адміністрації з боку тих, хто хотів її реформувати, – сказала Яраш. – Це не спрацює. Кай Вегнер зробив адміністративну реформу одним із головних пріоритетів. Але ми все ще чекаємо на конкретний план роботи, який покаже нам, як ми хочемо рухатися далі».