Що робити? Буває таке: ваш смартфон зненацька втрачає з'єднання з мережею. І ви не можете здійснити дзвінок, надіслати повідомлення або завантажити сторінку. Ми зібрали перелік рішень на випадок, якщо ви зіткнетеся з цією неприємною помилкою. Рекомендації прості та комусь добре відомі. Але нагадати не заважає.
Смартфон не ловить мережу?
Що робити, якщо ваш телефон не ловить мережу. Помилка «не зареєстровано в мережі» хоч і не часто зустрічається, але має ряд причин, від збоїв до серйозних поломок. Щоб знати, в якій ситуації ви, потрібно розібрати всі найбільш поширені причини.
Увімкнення режиму «В літаку» вимикає, а потім знову підключає телефон до мережі.
Як це зробити:
- Торкніться піктограми «Літак» на панелі швидкого налаштування.
- Або перейдіть до «Параметри» > «З'єднання» та увімкніть режим «У літаку». Зачекайте хвилину, а потім вимкніть його. Незабаром телефон повинен знову підключитися до мережі.
Вимкніть та увімкніть гніздо SIM-картки
Якщо перемикання режиму «У літаку» не працює, спробуйте вимкнути та знову ввімкнути слот для SIM-картки. Іноді проблема полягає у вашому телефоні, через що він втрачає з'єднання з мережею.
Щоб вимкнути та знову ввімкнути слот для SIM-картки:
- Перейдіть до “Параметри” > “Підключення” > “Менеджер SIM-карти”.
- Вимкніть SIM-картку та підтвердіть її, натиснувши Вимкнути.
- Зачекайте щонайменше хвилину, потім знову увімкніть гніздо SIM-картки та підтвердіть його, натиснувши кнопку «Увімкнути».
Повторно вставте SIM-картку
Якщо проблема не зникає, спробуйте повторно вставити SIM-картку. Цей метод особливо корисний, якщо телефон почав показувати помилку після сильного падіння, що могло порушити з'єднання SIM-картки зі зчитувачем.
Перш ніж вставити SIM-картку, очистіть контактні майданчики та слот для SIM-картки телефону, щоб видалити сміття, яке могло викликати проблему.
Перезавантажте телефон
Якщо попередні поради не спрацювали, перезавантажте телефон. Це може вирішити будь-які основні проблеми із програмним забезпеченням, що перешкоджають підключенню телефону до мережі.
Спробуйте іншу SIM-картку
Проблема може бути пов'язана з SIM-карткою, а не з телефоном або оператором мережі. Якщо вашій SIM-карті більше п'яти років, можливо, вона вийшла з ладу.
Вставте іншу SIM-картку в телефон і перевірте, чи підключається вона до мережі. Якщо так, стару SIM-карту потрібно замінити. Як найкраще це зробити, вам підкаже консультант вашого оператора.
Скиньте налаштування мережі
Якщо помилка не зникає, спробуйте скинути налаштування мережі. Це не призведе до скидання пристрою до заводських налаштувань, але відновить налаштування стільникового зв'язку та Wi-Fi до стану за промовчанням.
Щоб скинути налаштування мережі:
- Відкрийте «Параметри» та перейдіть до «Спільне керування» > «Скинути».
- Виберіть пункт «Скинути налаштування мобільної мережі» та підтвердіть вибір, натиснувши «Скинути налаштування».
Перевірте, чи немає перебоїв у роботі мобільного оператора
Проблема може бути пов'язана з перебоями в роботі оператора мобільного зв'язку. Перевірте соціальні мережі або веб-сайт вашого оператора на наявність повідомлень про перебої в роботі. Якщо це сталося, вам потрібно буде зачекати, поки оператор вирішить проблему.
Ці поради можна використовувати у довільному порядку. Однак краще застосовувати їх послідовно. Якщо проблема з відсутністю сигналу мережі не зникне, це може бути пов'язане з апаратним дефектом вашого телефону або поломкою, і вам слід віднести його до авторизованого сервісного центру для ремонту.
Або купити новий смартфон.