Водолазний робот із Японії визначив місцезнаходження пошкодженого судна. Але чи зміг він заткнути текти?
Розлив нафти на Філіппінах – водолазні роботи у дії
Приблизно через три тижні після затоплення нафтового танкера біля берегів Філіппін надії на те, що витоку з затонулого судна вдасться взяти під контроль, практично немає. У вівторок водолазний робот із Японії визначив точне місце розташування «Принцеси Імператриці». В результаті стало ясно, що танкер отримав «серйозні структурні ушкодження», оголосила у середу берегова охорона острівної держави Південно-Східної Азії.
Судно затонуло наприкінці лютого із 800 000 літрами технічної нафти на борту біля узбережжя провінції Східний Міндоро, на південь від столиці Маніли. З того часу утворилася нафтова пляма, яка, за даними організації захисту морського середовища Oceana Philippines, покрила площу близько 10 000 квадратних кілометрів. Екологічна катастрофа загрожує існуванню та здоров’ю близько 150 000 осіб.
«У підводного апарату, що дистанційно керується, немає коштів, щоб заткнути витік нафти з затонулого судна», – сказав у телевізійному інтерв’ю командир берегової охорони Артеміо Абу. Однак, за його словами, за допомогою апарату стало зрозуміло, що існує безліч витоків, з яких витікає нафта. Щоб взяти їх під контроль, можливо, доведеться залучити спеціальне судно із Сінгапуру.
На початку тижня чорна нафта досягла частини острова Ісла-Верде (Зелений острів). Там вона загрожує протоці Ісла-Верде, однієї з найбагатших видами морських довкілля. Протока знаходиться між островами Лусон та Міндоро.
.