Внаслідок аварії, що сталася на початку жовтня, безпілотний автомобіль Cruise протягнув жінку кілька метрів. В даний час компанія вживає заходів та продовжує пошук причин.
Роботаксі Cruise призупинила роботу у всіх містах у зв’язку з аварією, що сталася з пішоходом у Сан-Франциско.
Внаслідок аварії, що сталася на початку жовтня, автомобіль Cruise без водія протягнув жінку кілька метрів. Пішохода збила інша машина з людиною за кермом, і її відкинуло перед автомобілем, що саморухається. Згідно зі звітом про ДТП, роботаксі одразу ж загальмувало – але жінку все одно викинуло під машину.
Автомобілі Cruise запрограмовані таким чином, що в деяких випадках після зіткнень вони автоматично з’їжджають на узбіччя, щоб заважати руху. У цьому випадку програма також вирішила це зробити – незважаючи на те, що жінка все ще була під автомобілем. Згідно зі звітом каліфорнійських дорожніх служб, жінку протягло близько шести метрів, а швидкість автомобіля досягла 11 км/год. Після цього компанія Cruise змінила програмне забезпечення приблизно 950 своїх автомобілів, щоб запобігти повторенню подібної ситуації. Як стало відомо, близько 70 автомобілів також постраждали через призупинення тест-драйвів із людьми за кермом.
Протест мешканців
Торік Сан-Франциско став унікальним випробувальним полігоном для таксі, що саморухаються. Крім Cruise, влітку дочірня компанія Google Waymo також отримала дозвіл від каліфорнійського органу нагляду на розповсюдження своїх послуг безпілотного транспорту по місту. Міська рада та численні жителі виступили проти цього. Вони зокрема стверджували, що автомобілі часто блокують рух.
Компанії Waymo дозволено продовжувати надавати послуги роботаксі без водія на території Сан-Франциско. В цілому, для того, щоб автономні автомобілі стали частиною повсякденного життя, потрібно набагато більше часу, ніж прогнозувалося ще кілька років тому. Хоча технологія вже давно працює в простих умовах, деякі інсайдери мають сумніви в тому, що програмне забезпечення може бути підготовлене до всіх несподіваних ситуацій.