Peloton та TikTok об’єднують зусилля для створення фітнес-контенту

13
tiktok

Компанія Peloton співпрацює з TikTok для створення коротких тренувань та іншого контенту, в той час як цифрова фітнес-компанія, яка зазнає труднощів, намагається провести ребрендинг.

Peloton та TikTok об’єднують зусилля для створення фітнес-контенту

У рамках партнерства TikTok запустить хаб #TikTokFitness зі спеціальним розділом Peloton та контентом, створеним спеціально для платформи, оголосили компанії у четвер. Користувачі зможуть переглядати різні матеріали, створені на базі Peloton, включаючи живі заняття, короткі фітнес-ролики, спільні роботи зі знаменитостями та відео від інструкторів.

“Ми всі разом визнаємо, що ставлення людей до фітнесу постійно змінюється”, – сказав Олі Снодді, віце-президент Peloton зі споживчого маркетингу, в релізі. За його словами, TikTok хоче поширити свій контент «на нову аудиторію та абсолютно новими способами».

Хаб Peloton на TikTok – це перший випадок, коли фітнес-компанія виробляє соціальний контент для використання за межами власних каналів, поєднуючи дві улюблениці епохи пандемії, які пережили вибухове зростання, коли весь світ залишався вдома. Ціна акцій Peloton досягла піку в 2020 році і склала понад 160 доларів за акцію, але з того часу різко впала до менш ніж 5 доларів. Акції компанії зросли приблизно на 9% після того, як у четвер стало відомо про партнерство із соціальним додатком, що налічує 1 мільярд активних користувачів по всьому світу.

«Між Peloton і TikTok завжди існував якийсь взаємозв’язок», – каже Дженніфер Григіль, доцент та експерт із соціальних медіа у Сіракузькому університеті. “Ви застрягли вдома, а що може бути краще вдома, ніж стаціонарний велосипед чи нова платформа соціальних мереж, яка змусить вас виконувати танцювальні рухи?”

Співпраця відбувається лише через кілька місяців після масштабного ребрендингуПокликаного вивести Peloton за рамки компанії, що виробляє висококласне домашнє фітнес-обладнання, таке як велотренажери, бігові доріжки, гребні тренажери та підписки на фітнес-класи, які люди можуть відвідувати, використовуючи це обладнання.

Читайте також:  Apple скорочує виробництво iPhone 14 на 3 мільйони штук

Компанія пережила фінансові труднощі та серію піар-випадків. Реклама, випущена у 2019 році, викликала негативну реакцію через те, що вона, мабуть, пропагувала негативний образ тіла та привілеї. Потім у парі популярних телепередач багаті люди на велосипедах Peloton зіштовхнулися із проблемами зі здоров’ям. У перезавантаженні «Сексу у великому місті» під назвою «І ось так…» серцевий напад, викликаний Peloton, убив коханого Керрі Біга. Інший серцевий напад майже знищив Майка “Вагса” Вагнера у серіалі «Мільярди».

У січні 2023 року компанія погодилася виплатити 19 мільйонів доларів після того, як Комісія з безпеки споживчих товарів стягнула «один із найбільших цивільних штрафів у своїй історії», за словами агентства, після відгуку 125 000 небезпечних бігових доріжок Peloton.

У травні компанія оголосила про початок «нового розділу», в рамках якого буде створено більш інклюзивний бренд із ширшим спектром фітнес-варіантів, великою кількістю безкоштовних занять, багаторівневим членством та акцентом на відмову від велосипедів.

Компанія Peloton була суперзіркою пандемії зі своїми витонченими домашніми велосипедами та відповідними живими, запальним заняттям, що нагадують модні очні заняття з велоспорту, та злетіла 2020 року. Але компанія насилу адаптувалася в постковидном світі спортзалів, що знову відкрилися, і очних занять. Клієнти стали відмовлятися від високої вартості (3000 доларів за велосипед та 49 доларів за щомісячну передплату), і акції компанії втратили 76% своєї вартості у 2021 році. У наступні роки Peloton боролася за виживання, спостерігаючи падіння числа учасників та доходів, звільнення, закриття магазинів та підвищення цін на обладнання.

У минулому кварталі фітнес-компанія втратила 65 тисяч передплатників додатків. За попередній тримісячний період чистий збиток склав близько 160 мільйонів доларів.

“Ми повинні зробити так, щоб наші доходи перестали скорочуватися і знову почали зростати”, – написав генеральний директор Peloton Баррі Маккарті у службовій записці минулого літа, коли оголошував про звільнення. «Кошти – це кисень. Кисень – це життя».

Читайте також:  Xiaomi представила свій перший електромобіль Xiaomi SU7

Раніше працював фінансовим директором у Netflix, Маккарті прийшов у Peloton у лютому 2022 року, щоб врятувати бізнес, що руйнується, у тому числі за рахунок ребрендингу, сервісу з прокату велосипедів і партнерства з такими організаціями, як NBA і WNBA, LululemonМічиганський університет та футбольний клуб «Ліверпуль».

Джерело: edition.cnn.com

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я