Дослідники з Центру Гельмгольца Дрезден-Россендорф (HZDR) розробили нову електронну шкіру. Вона тонша і еластичніша, ніж її попередники. Він працює з магнітами і може забезпечити безконтактну взаємодію з віртуальною реальністю.
Електронна шкіра, відома як Е -Шкіни, вже використовується в робототехніці. Вони призначені для щоб роботи могли відчувати предмети. Шкіра для роботів повинна замінити людське відчуття дотику. Однак технологія все ще мала свої обмеження. Коли електронна шкіра виконує складні функції, це часто асоціюється з великою кількістю електроніки та акумуляторів.
Щоб переконатися, що така тонка штучна шкіра може щось відчути, дослідники не інтегрували в неї електронні компоненти, як завжди. Натомість використовується “Магнето -чутливий функціональний шар“Це означає, що весь шар насправді являє собою великий датчик. Він може визначити, звідки надходить магнітний сигнал на поверхні.
Ця інноваційна e – шкіра імітує сенсорну обробку шкіри людини.https: //t.co/6lbzaystvs
– Цікава інженерія (@Intengineering) 31 березня 2025 року
Це працює тому, що магнітний сигнал на поверхні змінює електричний опір матеріалу. Центральний блок аналізу використовує зміни опору, щоб обчислити, де сигнал з’явився на електричній поверхні.
Електронна шкіра працює як людина
“Така магніто -чутлива” розумна шкіра “великої площі раніше не існувала“, – каже Павло Макучко, аспірант HZDR та перший автор дослідження.”Концептуально електронна шкіра тепер функціонує аналогічно людському організму. Що стосується справжньої шкіри, то не має значення, куди я торкаюся її. Сигнал на нервах досягає мозку, обробляється там, а мозок розпізнає точку контакту. ”
Нові e -skins використовують лише Одна глобальна сенсорна поверхня – це аналог шкіри людини. Потім сигнал аналізується одним центральним аналітичним блоком. Цей процес можна порівняти з роботою людського мозку.
На думку дослідників, нові E -SKINS дозволяє вам вільно відстежувати сигнальні доріжки. Це дозволяє створювати програми, які розпізнають цифрові моделі: інтелектуальна магнітна ручка, безконтактна взаємодія у віртуальній реальності або управління дисплеєм смартфона в екстремальних умовах. Наприклад, при дайвінгу під водою.