Відтепер Google шукає деякі запити в Європі, видасть узагальнений текст, написаний у штучному інтелекті. За допомогою цього кроку Google бореться з конкурентами та піддається критиці.
Пошук та пошук відповідей в Інтернеті швидко змінюється завдяки штучному інтелекту (AI). Після деякої затримки Google пропонує нову послугу в Німеччині та Європі. Деякі запити тепер можна відповісти узагальненим текстом, який написав штучний інтелект. Коротка інформація з AIS відображається над звичайним списком із посиланнями на інші сайти. Вони повинні забезпечити швидкий та зручний спосіб отримати інформацію. Не потрібно переходити кілька сайтів.
За словами Google, “огляд зі штучним інтелектом” завжди відображається “Коли наші системи визначають, що це найбільш корисна відповідь“. З досвіду роботи в США, Це відбувається приблизно в кожному п’ятому запиті Google, Відповідно до аналізу платформи SE -рейтингу.
Як можна використовувати пошук Google за допомогою AI
Google представив огляди AI минулого травня на виставці розробників Google. Потім випустив їх у США. Зараз відгуки AI доступні у більш ніж сто країн. Щоб отримати “огляд від AI”, користувачі повинні ввести свій обліковий запис Google і бути дорослими.
Google розгортає огляди AI у більшої кількості регіонів ЄС, включаючи:
– Німеччина (німецька та англійська)
—Belgium (англійська лише при запуску)
– Ірландія (англійська)
—Taly (італійська та англійська)
–- Австрія (німецька та англійська)
– Польща (польська та англійська)
—ПОРТУГАЛЬНИЙ
—Pain … pic.twitter.com/vkl10dsuck– Баррі Шварц (@rustybrick) 26 березня 2025 року
Можливо, користувачам знадобиться кілька днів, щоб побачити нову функцію. З технічних причин Google не активує серйозні зміни на всіх серверах одночасно.
Жорстка конкуренція та критика
Google стикається з жорсткою конкуренцією в галузі штучного інтелекту, особливо від OpenAI та Microsoft. А також з новими заявниками з Китаю, такими як DeepSeek. Конкуренти поставили собі за мету зробити пошук Google непотрібним, принаймні частково.
Медіа -компанії також страждають від суворої конкуренції на ринку штучного інтелекту. Видавці повинні побоюватися, що користувачі з більшою ймовірністю перетнуть посилання після пошуку Google, щоб детально ознайомитись із пропозиціями медіа. Натомість читачі будуть задоволені відповіддю з резюме AI.
Деякі бачать у цьому чудові можливості. ЩоНас все ще кинули рекламу під час пошуку, але це закінчилося“, – сказала Хандельсблат Клавдія Банте, професор ділового адміністрування в СРЗ Берлін. У цій же статті адвокат Томас Хеппнер також попереджає, що це попереджає Більше немає стимулів дотримуватися посилання на будь -яке джерело.