Медична спільнота прийшла до ініціативи щодо тонких забулих пацієнтів. Деякі лікарі вже видають рахунки на 100 євро.
Штраф за проходження лікаря: 100 євро – підробка чи реальність?
Німецькі лікарі втратили терпіння. Вони пропонують ввести штраф для передачі лікаря.
Якоб Маска, представник асоціації лікарів дітей та підлітків (Bundesverband der Kinder- und Jugendärzte), Білд сказав:
“Штрафи за відсутні методи є розумною мірою. Для того, щоб пацієнти усвідомлювали серйозність проблеми, сума повинна бути відчутною – до 100 євро, залежно від тривалості запланованого прийому”.
Все більше і більше лікарів тривожні через невдачу пацієнтів
Уве, Краффель з німецької асоціації лікарів -спеціалістів (Deutscher Facharztverband) стурбований цією практикою.
Краффель каже:
“Це трапляється дуже часто, і ситуація погіршується.” Виправдання завжди однакові: “Я забув” або “Я прокинувся о 12 і згадав, що в 11 у мене був прийом”.
Деякі лікарі вже ввели штрафи. За словами Кілера Нахрихтена, місцевий стоматолог встановлює рахунок до 100 пацієнтів з виробниками до 100 євро. Навіть дитячі лікарі почали вживати такі заходи.
Андреас Гассен, голова Федеральної асоціації лікарів страхового лічильника грошових пристроїв (Kassenärztliche Bundesvereinigung).
Він підтримує ідею штрафів у розмірі до 20 євро:
“Ви не можете усунути всю відповідальність у пацієнтів. Збір 10–20 євро за невиконання – звичайна практика у багатьох сферах життя. Таке покарання повинно виплачувати страхові компанії”.
Політики – це “за” пенальті за прийняття зустрічі з лікарем
Багато політиків підтримують цю ідею.
Колишній міністр охорони здоров’я Шлезвіг-Холштейн Хейнер Гарг (FDP) сказав однозначно:
“Той, хто не може зателефонувати і скасувати прийом, повинен сплатити штраф”.
Клаус Холек, керівник фракції ХСУ в Баварії та учасник коаліційних переговорів щодо охорони здоров’я, також погоджується:
“Хоча медична допомога залишається дефіцитним ресурсом, людям потрібно зрозуміти, що прийом має свою цінність. Тому штраф за невиконання без поважних причин – це пропозиція, про яку слід подумати”.
Але споживчий союз (verbraucherzentrale) скептичний. Вони вимагають “Конкретні, юридично виправдані правила: коли і в якому розмірі такі штрафи можна стягувати”.
Поки суди розглядають кожну справу окремо.