Технологічна виставка CES у Лас-Вегасі повертається до своєї величі після того, як на неї поринула корона. За даними американської галузевої асоціації CTA як організатора виставки, з четверга до неділі її відвідало 115 000 осіб. Рік тому у першому CES після початку пандемії взяли участь близько 45 000 осіб – після 171 000 на початку 2020 р. У 2021 р. організатори обмежилися онлайн-заходом.
Число експонентів зросло до 3200 з хороших 2300 тому. До пандемії востаннє їх було 4400. CES – це захід лише торгових відвідувачів та журналістів. Це глобальне місце зустрічі представників електронної промисловості – останніми роками воно також стало місцем, де автомобільна промисловість дає уявлення про майбутнє.
Німецький стартап отримує нагороду
Серед учасників виставки 19 компаній отримали престижну нагороду “Best of Innovation” від організаторів виставки, у тому числі дві компанії з Німеччини. По-перше, стартап German Bionic з Берліна та Аугсбурга отримав нагороду за свій екзоскелет під назвою Cray X. Система носиться людьми на тілі. Система, яку люди надягають на своє тіло, призначена для допомоги під час підйому важких предметів і, таким чином, захищає від перевантажень та травм.
Друга нагорода за інновації на CES, присуджена німецькому експоненту, дісталася технологічній групі Bosch. Вона була нагороджена за систему RideCare Companion, яка призначена для підвищення безпеки водіїв та пасажирів у службах спільного використання поїздок та таксі. Рішення складається із зовнішньої та внутрішньої камери. Він також включає кнопку SOS, яку водій може використовувати для запуску дзвінка до кол-центру. Центр екстреного зв’язку Bosch отримує доступ до потокового відео, а також може визначити місцезнаходження автомобіля, щоб надіслати допомогу в екстреній ситуації.
Експоненти з Південної Кореї також були сильними у номінації «Кращі інновації». Компанії Samsung та LG отримали по три нагороди, в основному за інноваційні технології в галузі телевізорів та дисплеїв.