IBM припинить розміщення реклами на платформі X

11

Наступник Twitter X зіштовхнувся із черговою проблемою розпалювання ненависті. IBM припиняє багатомільйонний рекламний бюджет після того, як реклама компанії з’явилася поряд із зображеннями Гітлера.

IBM припинить розміщення реклами на платформі X

Комп’ютерний гігант IBM припиняє розміщення реклами на онлайновій платформі X (колишній Twitter) Ілона Маска після того, як його рекламні оголошення було виявлено поряд із нацистськими постами.

IBM не сприймає розпалювання ненависті і розслідує “абсолютно неприйнятну ситуацію”, заявив представник компанії. Комп’ютерний концерн хотів витратити на X близько мільйона доларів в останньому кварталі, повідомила New York Times з посиланням на внутрішні новини платформи.

Декількома годинами раніше організація Media Matters звернула увагу на те, що реклама IBM, Apple і софтверної компанії Oracle, серед інших, з’являється на X поряд з постами, що містять позитивні висловлювання про Адольфа Гітлера і ідеології націонал-соціалістів.

Багато компаній стурбовані

Це далеко не перший подібний випадок. Компанії практично не можуть впливати на те, поряд з якими постами розміщуються рекламні оголошення. Як правило, реклама розміщується відповідно до вікових цільових груп, конкретних областей або інтересів користувачів.

Для того щоб уникнути негативного впливу на свої бренди, рекламодавці особливо розраховують на те, що X постійно запобігатиме появі на своїй платформі ненависницьких висловлювань. У минулому подібні проблеми з рекламодавцями виникали і в інших онлайнових сервісів, наприклад, відеоплатформи YouTube компанії Google. На той час вона посилила контроль за контентом, щоб повернути собі клієнтів-рекламодавців.

Після того як Маск рік тому придбав Twitter, багато компаній стурбувалися цим і стали триматися подалі від платформи або обмежувати свої витрати.. Маск неодноразово заявляв, що доходи від реклами становлять лише половину того, що було за часів його роботи в Twitter. Іноді він намагався підбурювати своїх передплатників до боротьби з несумлінними рекламодавцями. Коли з’явилися повідомлення про те, що Apple скоротила витрати на рекламу на платформі, Маск відвідав генерального директора Тіма Кука у штаб-квартирі компанії в Купертіно. Глава підрозділу X Лінда Яккаріно, призначена Маском, пообіцяла замовникам реклами безпечне середовище.

Читайте також:  Сі Цзіньпін хоче розширити співпрацю з Німеччиною

Маск представляє політичні погляди американських правих і звинуватив колишнє керівництво Twitter у тому, що воно їх пригнічувало. Він пообіцяв велику свободу слова – всі висловлювання, які не порушують закон, мають бути дозволені. Водночас, його звільнення сильно вдарили по командах Twitter, відповідальних за видалення мови ворожнечі.

Маск викликав нову полеміку

Сам власник X викликав нову полеміку: Він підтримав пост, у якому поширювалася антисемітська теорія змови. У ньому зокрема стверджувалося, що «ненависть до білих людей» поширюють євреї. У середу Маск написав під постом, що він містить «справжня правда».

Пізніше Маск додав, що він мав на увазі деякі групи, такі як єврейська організація Антидифамаційна ліга (ADL), які поширюють де-факто антибілий расизм і антиазійський расизм. У подальших заявах Маск наголосив, що, на його думку, існує проблема расизму щодо білих людей.

Генеральний директор ADL Джонатан Грінблатт написав на сайті X з приводу коментарів Маска, що «безперечно небезпечно», коли хтось використовує свій вплив для підтвердження та поширення антисемітських теорій. Організація Американський єврейський комітет також зазначила, що пост, підтриманий Маском, містить елементи теорії змови, яка відіграла свою роль у нападі на синагогу у Піттсбурзі у 2018 році. Тоді нападник убив одинадцять людей.

Маска має понад 160 млн передплатників на сайті X. Після попередньої критики він підкреслив, що не дотримується антисемітських поглядів. Яккаріно написав на сайті X, що дискримінація з усіх боків має бути припинена.

Читайте також:  188 афганців летять до Німеччини з обіцянкою прийняти їх у свої лави

Американський інвестор Росс Гербер порушив питання про те, які наслідки матимуть дії Маска для очолюваного ним виробника електромобілів Tesla. Маск діє не на користь Tesla, критикував Гербер в ефірі телеканалу CNBC.

“Він руйнує все, що побудував”, і завдає шкоди репутації автовиробника. Сам він наступного року замінить свій автомобіль Tesla Model Y на автомобіль конкурента Rivian – “і я впевнений, що решта жителів Лос-Анджелеса зробить так само”.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я