Cruise призупинили дозвіл на безпілотні таксі

15

Компанія Cruise є піонером в галузі автономного водіння і вже планує випуск автомобілів без керма та педалей. Але тепер дозвіл на безпілотні таксі припинено – причиною цього є серйозна аварія.

Cruise призупинили дозвіл на безпілотні таксі

Cruise призупинили дозвіл на безпілотні таксі: Після двох аварій з пішоходами компанія-робот-таксі Cruise більше не має права випускати машини на вулиці Сан-Франциско без людей за кермом. Каліфорнійське транспортне керування призупинило дію дозволу дочірньої компанії GM на невизначений термін. Випробування з безпечними водіями за кермом не торкаються. Автомобілі конкуруючої компанії Waymo можуть продовжувати їздити Сан-Франциско без водія.

Зокрема, відомство послалося на аварію, що сталася на початку жовтня, в якій жінка потрапила під автомобіль Cruise і протягла його кілька метрів. Це свідчить про недостатню безпеку автомобілів. При цьому перші описи аварії були нешкідливішими.

Автомобіль протягнув збиту жінку

Згідно зі звітом про ДТП, пішохід спочатку був збитий іншим автомобілем з людиною за кермом, а потім відкинуто перед автомобілем, що саморухається. Автомобільний автомобіль негайно загальмував, але запобігти зіткненню не зміг.

Особливу тривогу у дорожніх служб викликає те, що сталося після цього. Робот-таксі спочатку зупинився, але потім спробував з’їхати на узбіччя. При цьому жінку, яка застрягла під машиною, протягло близько шести метрів, а швидкість автомобіля досягла приблизно одинадцяти кілометрів на годину, йдеться у рішенні відомства. У вівторок компанія Cruise заявила, що вивчає можливості удосконалення свого програмного забезпечення для реагування на такі рідкісні події.

Національна адміністрація безпеки дорожнього руху США (NHTSA) нещодавно розпочала попереднє розслідування щодо Cruise і послалася на інший інцидент. Згідно з звітом, наприкінці серпня робот-таксі Cruise проїхав світлофором – і в цей час перед автомобілем вийшов пішохід. Програмне забезпечення спробувало згорнути та загальмувати. Проте машина все одно збила пішохода на швидкості близько двох кілометрів на годину.

Читайте також:  Трамп контролює Центр Кеннеді: Культурна політика США

Міська влада та мешканці проти таксі

Сан-Франциско в даний час є унікальним випробувальним полігоном для таксі, що саморухаються. У місті активно працюють дочірня компанія General Motors – Cruise та споріднена Google компанія Waymo. Влітку вони отримали дозвіл від регулюючого органу Каліфорнії на розширення своїх послуг із перевезення людей без водія по всьому місту.

Міська рада та численні жителі виступили проти цього. Вони, зокрема, стверджували, що автомобілі із програмним керуванням часто блокують рух і тим самим заважають рятувальникам під час проведення операцій. Компанії наполягають на тому, що автомобілі-роботи безпечніші в управлінні, ніж люди.

Для Cruise призупинення дозволу на ведення без водія є серйозною невдачею. Компанія, що фінансується мільярдами протягом багатьох років, має великі плани щодо розширення аж до запуску в Токіо в 2026 році і хоче перейти на роботизоване таксі без керма та педалей. В даний час Cruise поки що керує переобладнаними невеликими автомобілями GM електричної моделі Chevy Bolt.

Загалом для впровадження автономних автомобілів у повсякденну експлуатацію потрібно набагато більше часу, ніж прогнозувалося кілька років тому.. Хоча технологія вже давно працює в простих умовах, деякі інсайдери тепер мають сумніви, що програмне забезпечення можна навчити всім несподіваним ситуаціям.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я