Зізнайся, чи могла ти якихось 10 років тому уявити, що вже скоро почнеться ера штучних моделей? Так, тобі не здалося. Адже сьогодні мова зайде саме про одну з таких дівчат, яка насправді ніколи не існувала. Ім’я їй Мілла Софія.
Мілла Софія
На перший погляд Мілла Софія – це звичайна 19-річна дівчина з Гельсінкі, Фінляндія. Вона юна, вродлива і просто так і вабить поглядом. Завдяки своїй зовнішності вона змогла стати моделлю. І, що вже гріха таїти, вельми успішною. Так, наприклад, загалом у неї понад двісті тисяч підписників у соціальних мережах. При цьому багато шанувальників красуні не соромляться писати їй компліменти під багатьма фотографіями.
Ось тільки насправді Мілла ніколи не існувала. Усі її зображення, що ти побачиш у нашому матеріалі, – згенеровані штучним інтелектом. Варто зазначити, що автори не приховують цього. Зовсім навпаки, про це зазначено в кожному профілі моделі, для того щоб уникнути непорозумінь. На жаль, це ніяк не заважає фанатам писати їй сотні зізнань у коханні.
Що цікаво, Мілла Софія існує приблизно з кінця листопада 2022 року. Як бачиш, її автори змогли в досить короткий термін набрати чималу кількість підписників. Але, звичайно ж, головну роль тут зіграли досить гарячі знімки, зроблені в різних локаціях за допомогою нейромережі.
Страшна реальність чи нудотне майбутнє?
Примітно, що у Софії є не тільки акаунти в соціальних мережах, а й навіть власний сайт. Так, в описі дівчина зізнається, що хоче підкорити сферу моди. “Як модель я привношу неперевершений і футуристичний погляд на сферу стилю. Чи то подіум, чи цифровий ландшафт – моя пристрасть полягає в демонстрації останніх трендів і розширенні кордонів в індустрії моди, що постійно розвивається”.
Здавалося б, можливо, саме за такими штучними моделями і майбутнє сфери моди? Адже Мілла далеко не перший персонаж, вигаданий з нуля, який стрімко набирає кількість шанувальників. Однак, мабуть, про це ще рано говорити з упевненістю. І на те є серйозна причина.
Як ти вже напевно можеш здогадатися, акаунти Софії всього лише виконують роль реклами. Так, публікуючи гарячі фотографії, дівчина приваблює все нових і нових підписників. І, звичайно ж, чим їх більше, тим краще для її авторів. Адже в результаті в останніх з’явиться можливість заробляти на рекламній інтеграції з відомими брендами. Тож не слід сприймати Міллу настільки серйозно. Принаймні, поки вона не почала захоплювати світ.