Пошукова система Google має серйозну конкуренцію від чатів з штучним інтелектом. Щоб залишитися лідером ринку, функції AI відіграватимуть ще більшу роль у пошуку Google у майбутньому.
ЩоГотель, Маллорка, дешева” – саме так виглядав класичний пошук Google. Результат: багато посилань на окремі готелі або великі платформи бронювання. Тепер стало простіше. Чат -боти можуть задати більш детальні запитання. Наприклад: “Де я можу знайти недорогі, але хороші готелі на Маллорі? А також дати мені план того, що я можу зробити на острові протягом п’яти днів у червні”. Чат з штучним інтелектом (AI) зустрічає детальні тексти, і в цьому випадку він також складає короткий щотижневий план. Посилання вже не такі помітні, звіти про tagesschau.de. Але Google зберігає провідну позицію та на пошуковому ринку. Як він керує цим і чого очікувати в майбутньому?
Результати також повинні стати більш персоналізованими. Якщо користувачі погоджуються Вони також зможуть підключити пошук Google за допомогою свого облікового запису Gmail або календаремРід каже. “Останні бронювання ресторанів показують, де ви вважаєте за краще сидіти на вулиці чи в приміщенні. Якщо ви підписалися на інформаційні бюлетені про мистецтво, вам запропонують виставки”.
Будь-хто може доручити новому AI-Agent, щоб замовити квитки самостійно. Надалі користувачі зможуть спробувати одяг, перш ніж купувати в цифровому форматі. Однак більшість функцій штучного інтелекту поки що можуть бути лише в США. Деякі з них доступні лише в тому випадку, якщо є платна підписка.
Google зберігає провідні позиції: сильна конкуренція з ботів чатів
Хоча Google все ще є найпоширенішою пошуковою системою, вона має серйозну конкуренцію. Багато хто також використовує чатні боти з штучним інтелектом, наприклад, Chatgpt для пошуку інформації в Інтернеті. Це все частіше стає проблемою для операторів сайтів, оскільки багато з них заробляють гроші на рекламу.
Якщо користувачі отримують детальні відповіді, а отже, багато інформації безпосередньо в пошуковій системі або в чаті з штучним інтелектом, вони можуть рідше перетинати посилання та відвідувати менше сторінок. Реклама в цьому випадку може принести менше грошей на сайти.
Однак все ще незрозуміло, чи втрачає Google гроші через конкуренцію AI. За допомогою нових функцій AI Google намагається зробити власний пошук більш привабливим.