Аеропорт Франкфурта – один із перших у світі, який прийняв нові сканери безпеки. Після щорічного тестового періоду німецька поліція дозволила їх повному масштабі. Вони зручні і не знижують безпеку.
У аеропорту Франкфурт, нові сканери безпеки: Що таке трюк?
Повітряні пасажири, які вилетіли з найбільшого повітряного вузла Німеччини – Франкфуртського аеропорту – можливо, вже пройшли через один із нових сканерів, встановлених у точках інспекції в Терміналі 1. Нові сканери безпеки також викликаються через або проходять.
Аеропорт був першим у світі, де нові сканери почали регулярно використовуватися для перевірки безпеки пасажирів.
Після щорічного етапу тестування в залі термінал 1, федеральна поліція Німеччини дозволила повне введення сканерів для пасажирів, які незабаром будуть встановлені в Терміналі 3.
Очікується, що в майбутньому це зменшить очікування в пункті безпеки в аеропорту Франкфурта.
Замість того, щоб зупинятися і брати певну позу в сканері, мандрівники можуть просто пройти її з звичайною швидкістю.
Технологія міліметрових хвиль сканери проникає через одяг і може визначити, де небезпечний предмет може бути прихований на людському тілі. Коли тривога спрацьовує, співробітники безпеки можуть сконцентруватися на вказаній зоні, а не знову сканувати пасажир.
Fraport несе відповідальність за функціонування контрольно -пропускних пунктів в аеропорту з початку 2023 року. За цей час компанія інвестувала близько 22 мільйонів євро в контрольно -пропускні пункти.
Як розвиваються технології безпеки аеропорту в Німеччині?
Франкфурт був одним з перших німецьких аеропортів, де в 2012 році були представлені повноцінні сканери безпеки.
У той час їх використання було суперечливим. Опоненти стверджували, що сканери фактично показали пасажирів голим. І, отже, вони створювали загрозу конфіденційності.
Правила Європейського Союзу передбачають, що пасажирів не можна змусити проходити через машини. Зацікавлені пасажири можуть відмовитись і, як правило, пройти старий металошукач або пройти посібник.
Зовсім недавно очікувалося, що нові системи сканування ручного покважу дозволять аеропортам скасувати обмеження на 100 міліметрів для видалення рідин.
Однак більшість німецьких аеропортів відновили ліміт у вересні минулого року. Це сталося після того, як Європейська комісія заявила, що така запобіжна обережність все ще була необхідною.